Deli

Raziskava, ki sta jo izvedli agencija Weber Shandwick in raziskovalna hiša Forbes Insight, je pokazala da ima 87% anketiranih podjetij izdelano strategijo pojavljanja v družabnih medijih, kar 92% vprašanih pa se poslužuje vsaj enega družbenega omrežja, saj je dobra polovica udeležencev v raziskavi prepričana, da imajo le-ti ključno vlogo pri oblikovanju ugleda njihovih blagovnih znamk . Prispevek družabnih medijev, kot so Facebook, Twitter in YouTube, k povečevanju ugleda bo po ocenah čez tri leta v povprečju 65-odstoten. Kot glavni cilj uporabe družabnih medijev navajajo predvsem povečevanje zvestobe in prepoznavnosti blagovne znamke.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv