Deli

Napredni oglasi dosegajo zavidanja vredne rezultate za mobilne oglaševalske kampanje, saj je razmerjem med prikazi in kliki (RPK) za 455% višje kot pri statičnih oglasih, dokazuje Jumptap raziskava. »V primerjavi s statičnimi pasicami, napredni oziroma multimedijski oglasi ponujajo dinamičen način interakcije s potrošniki in tako spodbujajo prepoznavnost blagovne znamke, kar omogočajo pametni telefoni in tablični računalniki, dodaja Paran Johar, direktor oddelka za trženje pri Jumptap.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv