NLB z aplikacijo »Na izi selfie badge« uspešno nagovoril mlade - iPROM novice

NLB z aplikacijo »Na izi selfie badge« uspešno nagovoril mlade

Ustvarjaj na izi je zgodba, ki jo NLB piše skupaj z iPROM-om in studiem VBG. Z njo podpira mlade in ustvarjalne ljudi, ki si želijo predstaviti svoje sanje, delo in ustvarjanje. Komunikacijo z njimi smo v iPROM-u nadgradili z aplikacijo »Na izi selfie«, preko katere smo mlade povabili k objavi fotografij »na izi«, ki so jih na Škisovi tržnici v Ljubljani in na Lampiončkih v Mariboru lahko prevzeli kot značko.

Preberi več
iPROM in Valicon vabita k sodelovanju v raziskavah - iPROM novice

iPROM in Valicon vabita k sodelovanju v raziskavah o rabi različnih medijev

V sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon smo pričeli z izvajanjem raziskav o medijski potrošnji in simultani rabi televizije in interneta med slovenskimi uporabniki spleta. Vabljeni k sodelovanju!

Preberi več
Canon Adria z uporabo tehnologije iPROM Cloud presegel komunikacijske cilje - iPROM Novice

Canon Adria z uporabo tehnologije iPROM Cloud presegel komunikacijske cilje

V iPROM-u smo za naročnika Canon Adria na slovenskem in hrvaškem trgu pripravili digitalno strategijo za pospeševanje prodaje nove serije tiskalnikov PIXMA G. Poleg prilagojenega nabora naprednih oglasnih formatov smo naročnikov nastop v digitalnih medijih podprli z video oglasi v HD tehniki, ki so se vnaprej izbranim ciljnim skupinam uporabnikov digitalnih medijev prikazovali na osnovi večnivojskega vedenjskega ciljanja.

Preberi več
iPROM krepi ekipo za vsebinski marketing in družbena omrežja - iPROM Novice

iPROM krepi ekipo za vsebinski marketing in družbena omrežja

Ekipi podjetja iPROM se je nedavno pridružila Živa Jalovec, ki bo skrbela za nadgradnjo portfelja iPROM-ovih naročnikov in odpiranje novih poslovnih priložnosti na področju njihovega strateškega nastopa na družbenih omrežjih, ustrezno podkrepljenega z vsebinskim marketingom.

Preberi več
Sonce.net in iPROM navdušujeta s projektom #MINIDENTITETA - iPROM Novice

Sonce.net in iPROM navdušujeta s projektom #MINIDENTITETA

5 MINI-jev. 5 MINI identitet. Celoletni projekt, ki nastaja pod taktirko Sonce.net, je na digitalnih medijih zaživel z našo pomočjo.

Preberi več
Hoteli Bernardin z mobilnim formatom iPROM Click2Call presegli zastavljene cilje - iPROM Press

Hoteli Bernardin – Le klic stran do zimskih doživetij na morju!

V iPROM-u smo digitalno kampanjo za Hotele Bernardin dodatno podprli s tehnološko rešitvijo iPROM Click2Call, ki je uporabnikom pametnih telefonov s klikom na telefonsko številko znotraj oglasa omogočila neposredno naročilo aranžmaja.

Preberi več
V ekipo vabimo novega sodelavca na delovno mesto - iPROM Novice

V ekipo vabimo novega sodelavca na delovno mesto Tester m/ž

Ti učenje novih stvari in reševanje problemov predstavljata izziv? Imaš kritično oko? Pridruži se iPROM ekipi in soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja! Prepričaj nas s proaktivnostjo, ambicioznostjo in osebnostno integriteto.

Preberi več
S-platformo-iPROM-Cloud-do-40-odstotnega-povecanja-rezervacij-slika

S platformo iPROM Cloud do 40-odstotnega povečanja rezervacij

Za naročnika Terme Maribor smo pripravili mednarodno digitalno strategijo promocije prilagojenih zimskih aranžmajev. Oglase s krovnim sporočilom »Top ponudba v top sezoni!« smo upravljali preko platforme iPROM Cloud in v dvomesečnem obdobju dosegli 40 odstotkov več rezervacij ter 30 odstotkov več spletnih povpraševanj kot v enakem obdobju lani.

Preberi več
iPROM-z-novim-vodjo-projektov-iPROM-iPROM-novice-Uros-Koncar

iPROM z novim vodjo projektov

iPROM-u se je pridružil Uroš Končar. Kot vodja projektov bo zadolžen za skrb za ključne stranke in nadgradnjo iPROM-ovega portfelja, ki se s strateško podporo naročnikom vse bolj umešča v mednarodno okolje. Kot asistentki medijskega oddelka sta ekipo okrepili tudi Maja Nučič in Mateja Zupan.

Preberi več
Canon-z-uporabo-vedenjskega-ciljanja-izboljsal-rezultate-oglasevanja-za-50-odstotkov

Canon z uporabo vedenjskega ciljanja izboljšal rezultate oglaševanja za 50 %

Za linijo Canonovih poslovnih brizgalnih tiskalnikov MAXIFY, ki nagovarja mala podjetja in samostojne podjetnike, smo pripravili celovito medijsko in tehnološko strategijo digitalnega nastopa. Prva tovrstna branding kampanja je temeljila na tehnologiji za izločanje prekrivanja spletnih medijev po dosegu, prednastavljeni frekvenci in naprednem vedenjskem ciljanju.

Preberi več