Miha Rejc za MM – Kako učinkovito pripovedovati zgodbo svoje blagovne znamke na spletu: Vplivajte prek vplivnežev!

Miha Rejc za MM – Kako učinkovito pripovedovati zgodbo svoje blagovne znamke na spletu: Vplivajte prek vplivnežev!

Govorice (ang. word of mouth) veljajo za najbolj vpliven kanal odločanja. Zakaj? Ker je v naravi človeka, da bolj zaupamo ljudem, ki jih poznamo, kot neosebnim sporočilom, za katerimi ni nam poznanega obraza. V jeziku interneta to vlogo prevzemajo t. i. vplivneži (ang. influencers), posamezniki z velikim številom sledilcev na družbenih omrežjih, ki so nam zato (po)znani.

Preberi več
Razpis za delovno mesto: Podatkovni analitik (M/Ž)

Razpis za delovno mesto: Podatkovni analitik (m/ž)

iPROM Labs, visokotehnološka raziskovalno-razvojna enota iPROM-a, išče sodelavce podatkovne analitike (m/ž), ki bodo odgovorni za razvoj novih orodij za upravljanje s podatki, naprednih orodij za boljše vedenjsko ciljanje znotraj programatičnega ekosistema ter obdelavo napredne analitike znotraj tehnološke platforme iPROM Cloud.

Preberi več
Miha Rejc na MModernem seminarju - Vplivnež (sam.): prava začimba za vaš marketing

Miha Rejc na MModernem seminarju – Vplivnež (sam.): prava začimba za vaš marketing

Družbena omrežja so eden najpomembnejših kanalov komuniciranja. Kako jih učinkovito upravljati, kako v komunikacijo in ustvarjanje vsebin vključiti digitalne vplivneže ter kako motivirati svoje sledilce, da bodo postali aktivni ambasadorji blagovne znamke, so vprašanja, na katera mora znati odgovoriti vsak komunikator. Vse, kar je pomembno za ustvarjanje prave kemije med vašo organizacijo, blagovno znamko in vašimi kupci, bo na naslednjem MModernem seminarju predstavil Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev.

Preberi več
V svoje vrste vabimo Asistenta (M/Ž) v tehnično razvojnem oddelku, ki bo odgovoren za optimizacijo oglaševalskih akcij v digitalnih medijih in integracijo rešitve AdServer

V svoje vrste vabimo Asistenta (M/Ž) v tehnično-razvojnem oddelku, ki bo odgovoren za optimizacijo oglaševalskih akcij v digitalnih medijih in integracijo rešitve iPROM AdServer

Pridruži se iPROM-ovi ekipi in z nami soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja!

Preberi več
Digitalno oglaševanje v Sloveniji predstavlja že 24 odstotkov celotnega oglaševalskega kolača

Digitalno oglaševanje v Sloveniji predstavlja že 24 odstotkov celotnega oglaševalskega kolača

V Sloveniji je digitalno oglaševanje glede na preteklo leto zraslo za 33,2 odstotka, kar Slovenijo uvršča na 2. mesto po rasti v EU. IAB-jeva raziskava AdEx je pokazala, da se digitalni trgi krepijo v vseh državah, v Sloveniji pa digitalno oglaševanje predstavlja že 24 odstotkov celotnega oglaševalskega kolača oz. 39,9 milijonov evrov.

Preberi več
Luka Andrejak - IAB Akademija

Luka Andrejak na 7. IAB Akademiji o tehnoloških trendih v programatiku

V okviru 7 IAB Akademije, ki je potekala 9. maja v Kongresni dvorani Kristalne palače v BTC-ju, je Luka Andrejak, iPROM-ov strokovnjak za programatične tehnološke rešitve, predstavil ključne tehnološke trende na področju programatičnega ekosistema.

Preberi več
18 sr(e)čnih let iPROM-a

18 sr(e)čnih let iPROM-a

iPROM letos praznuje polnoletnost. Idejo o podjetju, ki bo oralo ledino na področju digitala v Sloveniji in širše, pa sta Simon Cetin in Dejan Struna imela že veliko prej. Rodila se je skozi prijateljstvo – s strastjo in podjetniškim duhom.

Preberi več
iPROM-ponovno-sponzor-festivala-SOF-iPROM-novice

iPROM ponovno sponzor festivala SOF

V iPROM-u smo zavezani k odličnosti, zato si prizadevamo podpreti projekte in dogodke, ki s kakovostno in strokovno vsebino pripomorejo k dvigovanju ugleda in zaupanja v oglaševalsko stroko.

Preberi več
iPROM-u-se-je-pridruzil-Miha-Rejc-iPROM-Novice-2

iPROM-u se je pridružil Miha Rejc

Digitalni medijski agenciji iPROM se je pridružil Miha Rejc, ki bo skrbel za razvoj in krepitev segmenta vsebinskega marketinga na družbenih medijih.

Preberi več
d3con-Programaticnost-je-postala-prevladujoci-trend-v-marketingu

d3con: Programatičnost je postala prevladujoči trend v marketingu!

V Hamburgu vsako leto spomladi poteka konferenca d3con o programatičnem oglaševanju. Na letošnji konferenci, katere rdeča nit je bila predvsem prepletanje podatkov, tehnologij in medijev, se je zbralo več kot 1800 udeležencev iz vodilnih oglaševalskih agencij, založnikov in ponudnikov storitev, med katerimi so bili tudi naši sodelavci iz tehnično-razvojnega oddelka.

Preberi več