Deli

Umetna inteligenca (AI) postaja vedno bolj priljubljena krilatica, tudi v marketingu. Razlogov za to je več. Eden od njih je tudi reševanje nemalo izzivov digitalnega oglaševanja, o čemer se je Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, pogovarjal z Marketing Magazinom.

Tomaž Tomšič - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič je v iPROMu že od leta 2001, danes pa vodi tehnološko-razvojno enoto iPROM Labs, kjer intenzivno raziskuje potenciale umetne inteligence. V tehnologijo umetne inteligence verjame zaradi njene učinkovitosti in nepristranskosti, ki oglaševalski industriji lahko pomaga precej bolj, kot si predstavljamo. Ključno je, da omogoča hitrejšo in boljšo obdelavo podatkov. Pri tem ni nujno potrebno, da jih je veliko, pomembnejše je, da so kakovostni.

Celoten intervju je bil prvotno objavljen v tiskani izdaji Marketing Magazin januar-februar 2019: Ne pozabimo: Algoritme pišemo ljudje (št. 451-452).

Deli