Prompt je intelektualna lastnina prihodnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

»Prompt je intelektualna lastnina prihodnosti«

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v družbi iPROM ter ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba, je v pogovoru z Društvom za marketing Slovenije spregovoril o prihodnosti marketinga v dobi umetne inteligence. V intervjuju je izpostavil, kako umetna inteligenca (AI) ni več zgolj orodje za povečanje učinkovitosti, temveč strateški sogovornik pri razmišljanju, ustvarjanju in odločanju. Z Društvom za marketing Slovenije je delil svoja razmišljanja o tem, kako bo umetna inteligenca preoblikovala trženjske prakse ter katere priložnosti in odgovornosti se pri tem odpirajo za podjetja in posameznike.

Preberi več
Zakaj so naložbe v digitalno oglaševanje v 2025 ogledalo strateške zrelosti podjetij? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Zakaj so naložbe v digitalno oglaševanje v 2025 ogledalo strateške zrelosti podjetij?

Leon Brenčič

Danes se ne sprašujemo, ali bomo oglaševali na digitalnih kanalih ali ne, temveč je digital prva in premišljena strateška izbira. V ospredje stopa vprašanje zrelosti in ciljne usmerjenosti digitalnega pristopa, ne več njegova upravičenost. Podjetja, ki pomena digitala danes še ne prepoznajo, bodo jutri soočena z zmanjšano tržno prisotnostjo, učinkovitostjo in vidnostjo.
Čeprav so razmere na trgu nepredvidljive in podvržene hitrim spremembam, digitalno oglaševanje ostaja ena redkih stalnic. Njegova vrednost ne izhaja iz trenutne priljubljenosti, temveč iz zmožnosti povezovanja podatkovnih virov, naprednih tehnologij in poslovnih ciljev v realnem času. V primerjavi s klasičnimi komunikacijskimi kanali digital omogoča bistveno hitrejši odziv, višjo stopnjo prilagodljivosti in natančnejše ciljanje. Danes predstavlja ključno orodje odpornosti in dolgoročne rasti.

Preberi več
Prikazno oglaševanje v letu 2025: taktika, ki z uporabo prvoosebnih podatkov dobiva svež veter - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Prikazno oglaševanje v letu 2025: taktika, ki z uporabo prvoosebnih podatkov dobiva svež veter

Andrej Ivanec

Prikazno oglaševanje tudi v letu 2025 ostaja osrednja oblika digitalnega oglaševanja. Njegovo vlogo danes krepijo prvoosebni podatki, uporaba umetne inteligence ter nove tehnološke zmogljivosti. Vse več oglaševalcev uporablja obogatene podatke, napovedno analitiko in AI-orodja za segmentacijo občinstva, dinamično prilagajanje kreativ in sprotno optimizacijo medijskih proračunov. Prav ta kombinacija omogoča, da prikazno oglaševanje deluje kot natančno usmerjena, merljiva in učinkovita taktika znotraj sodobnega digitalnega medijskega ekosistema.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Zmagovalci so tisti, ki ustvarjajo pametnejše podatkovne ekosisteme - iPROM - Mnenje strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Zmagovalci so tisti, ki ustvarjajo pametnejše podatkovne ekosisteme

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v podjetju iPROM ter vodja laboratorija Retoba, je v prispevku za Marketing magazin poudaril pomen podatkovne suverenosti v digitalnem oglaševanju. Po njegovih besedah podjetja, ki nimajo vizije gradnje lastnih podatkovnih ekosistemov, plačujejo drugim za dostop in aktivacijo svojih lastnih podatkov, kar jih dolgoročno postavlja v odvisen položaj in povečuje stroške trženja.

Preberi več
Umetna inteligenca in strojno učenje poganjata sodobno digitalno oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Umetna inteligenca in strojno učenje poganjata sodobno digitalno oglaševanje

Tomaž Tomšič

Napredek umetne inteligence in strojnega učenja pomembno vpliva na razvoj digitalnega oglaševanja. Oglaševalci lahko z uporabo naprednih algoritmov bolje razumejo vedenje uporabnikov, natančneje napovedujejo njihove nakupne namere ter ustvarjajo bolj relevantna in učinkovita oglasna sporočila. Ti tehnološki premiki omogočajo boljše rezultate in izboljšano uporabniško izkušnjo. Kljub napredku v digitalnem oglaševanju imajo številni oglaševalci še vedno omejene možnosti pri dostopu do lastnih podatkov, saj so ti pogosto shranjeni znotraj zaprtih ekosistemov globalnih platform.
V tem blogu bom predstavil, kako lahko podjetja, ki si želijo več nadzora nad svojimi podatki in večjo neodvisnost pri digitalnem oglaševanju, z iPROM Private DMP-jem zgradijo lastno strategijo upravljanja podatkov.

Preberi več
Hiperpersonalizacija oglasov z uporabo umetne inteligence za izboljšano uporabniško izkušnjo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Hiperpersonalizacija oglasov z uporabo umetne inteligence za izboljšano uporabniško izkušnjo

Andrej Beširevič

Hiperpersonalizacija oglaševanja temelji na uporabi naprednih podatkovnih tehnologij, ki omogočajo ustvarjanje oglasnih sporočil, natančno prilagojenih posameznim uporabnikom. V digitalnem oglaševanju o njej govorimo že kar nekaj časa, a z uporabo umetne inteligence (UI) ta taktika dobiva povsem nove razsežnosti.

Preberi več
Leto 2024 kot vrtiljak izzivov: Umetna inteligenca ustvarja nove standarde - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Umetna inteligenca ustvarja nove standarde

Simon Cetin

Simon Cetin, partner v podjetju iPROM ter vodja laboratorija Retoba, je za Marketing magazin povzel ključne dosežke in projekte, ki so zaznamovali leto 2024, ter orisal trende, ki bodo krojili prihodnost oglaševanja. V ospredju preteklega leta so bili inovativni pristopi k uporabi prvoosebnih podatkov in napredne rešitve na področju umetne inteligence, ki postavljajo nove standarde v personalizaciji in uporabniški izkušnji.

Preberi več
Phygital v trgovini: strategija za premoščanje digitalnega in fizičnega sveta - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Phygital v trgovini: strategija za premoščanje digitalnega in fizičnega sveta

Miloš Suša

Pospešena digitalizacija vse bolj sili trgovce, da na novo osmislijo način interakcije s potrošniki. Umetna inteligenca, navidezna resničnost, DOOH, pomočniki AI – vse to so pojmi, ki temeljito preobražajo trgovsko panogo, predvsem pa na novo ustvarjajo način, kako blagovne znamke stopajo v interakcijo s kupci. Pojav phygital se še posebej uveljavlja v zadnjih letih. Kombinacija besed ‘fizično’ in ‘digitalno’ opisuje integracijo fizičnih in digitalnih doživetij. Ta strategija združuje sinergijo in integracijo med fizičnim prostorom trgovin in digitalnimi kanali, kar vodi do celovite, privlačne potrošniške izkušnje.

Preberi več
Simon Cetin za MM: Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Peugeot piše novo poglavje na področju pogovornega marketinga

Simon Cetin

Simon Cetin, ustanovitelj laboratorija Retoba ter partner in ustanovitelj družbe iPROM, in Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na nivoju Skupine Emil Frey, sta na letošnji Slovenski marketinški konferenci predstavila prebojen projekt pogovorni AI vmesnik za novi Peugeot 2008.

Preberi več
Andrej Ivanec za Marketing magazin: AdEx 2023 potrjuje pristop digitalno naprej - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Andrej Ivanec za Marketing magazin: AdEx 2023 potrjuje pristop »digitalno najprej«

Andrej Ivanec

Rezultati raziskave AdEx 2023 potrjujejo, da slovenska podjetja prepoznavajo pomembnost pristopa »najprej digitalno«, je aktualne številke komentiral Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu v članku za Marketing magazin.

Preberi več

Avtorji