NOVICE IZ SVETA
Prihodki spletnega oglaševanja so v tretjem četrtletju dosegli 7,88 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja 2% rast glede na drugo četrtletje in 22% rast glede na isto obdobje lani, pričajo…
Video bo ostal najhitreje rastoči spletni oglasni format v prihodnjem letu, glede na eMarketer podatke, z rastjo 43,1% oziroma vrednostjo 3,09 milijard ameriških dolarjev. To leto je video…
Tradicionalni TV oglasi so lahko še vedno učinkovito trženjsko orodje, če se uporabljajo kot »taeser«, ki sproži globljo digitalno izkušnjo z blagovno znamko, pravi globalni digitalni direktor za PepsiCo…
Prihajajoči prazniki naj bi bili po predvidevanjih glede na ceno na klik (CNK) in zakup ključnih besed najdražji doslej zaradi naraščajoče konkurence. V primerjavi z istim obdobjem lani se…
Skoraj 40% internetnih uporabnikov v ZDA spremlja spletne video vsebine od 1 do 5 ur na teden, pri tem pa večina uporabnikov stremi k profesionalno oblikovanim vsebinam in se…
Na svetovni ravni naj bi oglaševalski izdatki za družabna omrežja v prihodnjem letu dosegli 8 milijard ameriških dolarjev , od tega polovico v ZDA, napoveduje eMarketer. Pričakuje se, da…
Prihodki »in-game« oglaševanja v družabnih omrežjih bodo letos v ZDA dosegli 205,4 milijona ameriških dolarjev in 293,4 milijona ameriških dolarjev na svetovni ravni, glede na eMarketer podatke. To vključuje…
Vlaganje v spletno video oglaševanje naj bi se v prihodnjem letu občutno povečalo. Konec leta naj bi video predstavljal skoraj četrtino spletnega oglaševalskega proračuna, pravijo podatki Casale Media poročila….
Na svetovni ravni bodo letos prihodki za oglaševanje v družabnih omrežjih zrasli 55,6% in dosegli 5,54 milijardi ameriških dolarjev, glede na najnovejše eMarketer napovedi. Predvsem zaradi hitre rasti v…
Napredni oglasi dosegajo zavidanja vredne rezultate za mobilne oglaševalske kampanje, saj je razmerjem med prikazi in kliki (RPK) za 455% višje kot pri statičnih oglasih, dokazuje Jumptap raziskava. »V…