NOVICE IZ SVETA
V podjetju iCrossing so naredili nov izračun, po katerem naj bi do avgusta 2012 Facebook na svetovni ravni dosegel milijarado uporabnikov. Največ naj bi k tej številki doprinesli razvijajoči…
Coca-Cola je 22. decembra lani lansirala novo spletno stran »Happiness Is«, s katero skuša deliti srečo z najstniškimi blogerji. To bodo počeli tako s svojo originalno vsebino kot so…
Leto 2011 je bilo v ZDA prelomno leto za video oglaševanje, saj je v tem letu pridobivalo tako na pomembnosti kot v svoji prevladi. Razloga za to sta dva….
Iskalnik Google je predstavil svoje novo orodje, imenovano Search Plus Your World, s katerim skuša iskanje premakniti na bolj družabno raven. Z njim se bodo osebni podatki uporabnikov prikazovali…
Podjetje BzzAgent je v lanskemu poletju izvedlo raziskavo o vplivu oglaševalskih akcij znotraj družabnih medijev na metrike blagovnih znamk s področja izdelkov široke potrošnje in na njihove zveste uporabnike…
Prihodki spletnega oglaševanja so v tretjem četrtletju dosegli 7,88 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja 2% rast glede na drugo četrtletje in 22% rast glede na isto obdobje lani, pričajo…
Video bo ostal najhitreje rastoči spletni oglasni format v prihodnjem letu, glede na eMarketer podatke, z rastjo 43,1% oziroma vrednostjo 3,09 milijard ameriških dolarjev. To leto je video…
Tradicionalni TV oglasi so lahko še vedno učinkovito trženjsko orodje, če se uporabljajo kot »taeser«, ki sproži globljo digitalno izkušnjo z blagovno znamko, pravi globalni digitalni direktor za PepsiCo…
Prihajajoči prazniki naj bi bili po predvidevanjih glede na ceno na klik (CNK) in zakup ključnih besed najdražji doslej zaradi naraščajoče konkurence. V primerjavi z istim obdobjem lani se…
Skoraj 40% internetnih uporabnikov v ZDA spremlja spletne video vsebine od 1 do 5 ur na teden, pri tem pa večina uporabnikov stremi k profesionalno oblikovanim vsebinam in se…