Deli

Kar nekaj podjetij je, ki sicer imajo svoje personalizirane strani znotraj Facebooka, vendar pa tega komunikacijskega orodja ne znajo uporabljati ali ga uporabljajo na čisto napačne načine. Tako jih kar nekaj s svojimi oboževalci komunicira predvsem z objavami na zidu, kar pa ni vedno primeren oz. pravi način. Poleg tega nekateri sploh ne znajo uporabiti tega družabnega omrežja v svoj prid ter z njim ne dvigujejo zavesti in ugleda svoje blagovne znamke.

Na spodnji povezavi si lahko preberete o konkretnih napakah, ki so jih pri komunikaciji prek Facebooka napravili Tesla Motors, Netflix in Goldman Sachs.

 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv