Deli

Microsoftov Bing se z novo kampanjo želi marketinško repozicionirati, in sicer tako, da skuša pokazati, da njihov iskalnik ne pomaga uporabnikom pri odločitvah, pač pa jim omogoča, da počnejo številne stvari. Tako se kampanja osredotoča na mlajše uporabnike, s tem da predstavlja zvezde iz sveta športa, kot sta prosti slog smučanja in deskanje na snegu.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv