Tviti oblikujejo oglaševalske akcije

Priljubljen Samsungov oglas, ki se norčuje iz popularnosti Applovega iPhona, so navdihnili tviti uporabnikov, ki so vsebovali kup pripomb in pritožb glede novega iPhona 5. Lep primer, ki kaže…

Preberi več

Vse več prazničnih nakupov bo potekalo prek mobitelov

Septembrska raziskava ameriških internetnih kupcev podjetja MarketLive je pokazala, da bo e-nakupovanje vse bolj vodilo podjetja od fizičnih k spletnim trgovinam, pri čemer pa bo vse pomembnejšo vlogo igralo…

Preberi več

24 ur na dan, 7 dni v tednu: internet kot podaljšek vsakdanjika

Forresterjeva raziskava je pokazala, da je danes v ZDA več potrošnikov kot kdajkoli prej z različnimi napravami povezanih z internetom, vendar pa ti pravijo, da tam preživijo manj časa….

Preberi več

Oglasi na tablicah delujejo bolje kot tisti na pametnih telefonih

eMarketerjevo poročilo pravi, da bo skoraj 70 milijonov Američanov do konca letošnjega leta redno uporabljalo tablične računalnike. In kaže, da ta velik porast v uporabi tablic tja vabi tudi…

Preberi več

O zakulisju digitalnega oglaševanja v Sloveniji: intervju s Tomažem Tomšičem, direktorjem razvoja v iPROMu

V branje vam tokrat priporočamo zanimiv intervju, ki so ga pripravili pri reviji Računalniške novice z našim direktorjem razvoja, Tomažem Tomšičem. Spregovoril je o zakulisju digitalnega oglaševanja pri nas….

Preberi več

Vložki v mobilno oglaševanje cvetijo

Vložki v mobilno oglaševanje so se v prvi polovici 2012 povečali za 95 odstotkov glede na enako obdobje lani na 1,2 milijarde ameriških dolarjev, s čimer je k celotnemu…

Preberi več

Internet v ZDA v letu 2012

Pri Business Insiderju so pripravili zanimiv pregled stanja, v katerem se nahaja internet v ZDA v letošnjem letu. Nekaj ključnih poudarkov: digitalno oglaševanje močno pridobiva na pomenu, borzna…

Preberi več

ZDA: vložki v digitalno oglaševanje zrasli na zgodovinskih 17 milijard dolarjev

V prvi polovici leta 2012 so vložki v digitalno oglaševanje zrasli do sedaj najvišje vrednosti kadarkoli, na 17 milijard ameriških dolarjev, pravi IAB-jevo poročilo. V enakem obdobju lani je…

Preberi več

Zdravstvena in farmcevtska panoga z največjim porastom vložkov v digitalno oglaševanje

Zabavna industrija, avtomobilizem in zdravstvo so bile najhitreje rastoče panoge v prvi polovici leta po vložkih v digitalno oglaševanje, pravi IAB-jevo poročilo. Najbolj sta, glede na lansko leto, zrasli…

Preberi več

Intel in Toshiba dosegla viralni hit s spletno serijo

Za promocijo novega prenosnega računalnika so se pri Intelu in Toshibi odločili, da posnamejo spletno serijo, ki govori o moškem, ki iščejo ljubezen, pri tem pa se vsako jutro…

Preberi več

Arhiv