Deli

“Remarketing” in “retargeting” sta vroča tema v digitalnem oglaševanju. Sta zelo močni in uporabni orodji, vendar pa lahko tudi hitro zgrešimo in ju uporabimo v napačne namene, posledice pa so lahko zelo drage; pa ne zgolj merjeno v denarju, pač pa tudi v poslabšanju ugleda blagovne znamke.
Tukaj je nekaj nasvetov, da bosta remarketing in retargeting delovala, kot morata: identificirajte svojo najboljšo vsebino na spletni strani, analizirajte vedenje svojih obiskovalcev in glejte na kontekst spletnih strani, s katerih prihajajo obiskovalci na vašo spletno stran. Nikakor pa na drugi strani ne “retargetirajte” slabe vsebine, ne pretiravajte z njegovo uporabo in redno uravnavajte svoje “retargeting” akcije (na primer, ne prikazujte oglasov tistim, ki so že izvedli želeno konverzijo).

 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv