Deli

Letos bodo svetovni vložki v digtalno oglaševanje dosegli 92 milijard ameriških dolarjev, do leta 2017 pa bodo narasli na 143 milijard, pravi poročilo “Digital TV Research”. Pri tem bodo ZDA ostale trg številka ena za digitalne oglaševalce, saj bodo imele 40-odstotni delež v tem kolaču, takoj za njo pa sledi največji evropski trg, Velika Britanija.


 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv