NOVICE IZ SVETA
Letos bodo svetovni vložki v digtalno oglaševanje dosegli 92 milijard ameriških dolarjev, do leta 2017 pa bodo narasli na 143 milijard, pravi poročilo “Digital TV Research”. Pri tem bodo…
Ikea bo v ZDA predstavila svoj prvi sezonski interaktivni katalog, imenovan “Celebrate Brilliantly”, namenjen pa bo dnevu zahvalnosti in božični nakupovalni sezoni. 31 strani dolg katalog bodo internetni uporabniki…
Američani so v letošnjem septembru pogledali več kot 9,4 milijarde spletnih video oglasov, pravi comScore-ovo poročilo. 51 odstotkov celotne ameriške populacije si je ogledalo vsaj en video oglas v…
iPROMovci smo se odločili, da podpremo humanitarno akcijo Siti besed, s katero pomagamo otrokom, ki ostajajo brez šolske malice in kosil. Trenutno spletne oglase za to akcijo s pomočjo…
Na današnji dan pred osmimi leti je Mozzila na trg lansirala prvo verzijo svojeg brskalnika Firefox. To se je dogajalo ravno v času, ko je med uporabniki prevladoval Microsoftov…
52 odstotkov britanskih oglaševalcev verjame, da so digitalni video oglasi tako učinkoviti kot TV-oglasi, pravi BrightRollova raziskava. V poročilu pa navajajo še, da so oglaševalci sicer naklonjeni povečanju sredstev…
Tehnologija za ciljanje uporabnikov interneta je ključna za uspešno izvedbo oglaševalskih akcij v spletnih medijh. Brez ustrezne programske opreme za ciljano prikazovanje oglasov je v digitanem okolju danes nemogoče…
IAB je že poskušala z lobiranjem preprečiti sprejetje predlagane zakonodaje o zasebnosti na internetu v ZDA, ki bi lahko škodovala ciljanju oglasov. Sedaj pa daje politikom z novo raziskavo…
Ste kdaj premišljevali, kako ste se odločili za nakup avtomobila, kozmetike, zabavne elektronike? Kaj pa, kako ste se odločili, da boste sklenili varčevalni račun v banki, najeli kredit? Ste…
Okoli 43 % trgovcev namerava povečati sredstva za digitalno oglaševanje za letošnjo praznično sezono, pravi raziskava podjetja Retail Systems Research. Pri čemer bo mobilno oglaševanje na prvem mestu, prav…