Deli

Prepričani ste, da imate dobro spletno stran. Pa jo res imate? Če strani ne optimizirate z A/B in multivariatno metodo in ne uporabljate vedenjskega ciljanja, potem je velika verjetnost, da vaša spletna prisotnost ni optimalna. Kje začeti? Članek na spodnji povezavi vam postreže s »plonk listkom«, ki vam bo pomagal ne samo optimizirati učinkovitost vaše spletne strani, pač boste z njim dosegli večjo vključenost uporabnikov, s čimer boste dosegli svoje spletne trženjske cilje. Tako vam poleg testiranja in uporabe vedenjskega ciljanja toplo priporočajo še optimiziranje strani, da bo delovala hitreje in da bo bolje prilagojena mobilnim napravam.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv