Deli

Generacija Y, tako imenovani “milenijci”, do leta 2025 bodo postali vodilna ekonomska skupina, si želi, da jih blagovne znamke vodijo in zabavajo, je pokazala raziskava podjetij Edelman Berland in 8095 Live. Samo trije odstotki menijo, da je oglaševanje dolgočasno, praktično vsi (94 %) se poslužijo vsaj enega zunanjega vira, preden se odločijo za nakup, 74 % se jih ima za tiste, ki vplivajo na nakupne odločitve drugih, “milenijci” pa si želijo tudi, da bi jim blagovne znamke pomagale pri njihovem vsakdanjem življenju (npr. pomoč pri pridobivanju štipendij …).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv