Deli

Leto 2013 naj bi gradilo na digitalnih dosežkih iz preteklosti. Oglaševalska industrija bo izhajala iz potreb potrošnikov, ne iz želje tržnikov, da bi se zgodilo nekaj velikega. Pri comScoru pravijo, da se danes zgodi en trilijon digitalnih interakcij na mesec. In industrija se je predolgo zanašala zgolj na dosežke tehnologije. Nič več. Treba je gledati na potrebe potrošnikov, pri katerih digitalno ni več nekaj obrobnega, ampak je del vsakdanjega življenja in je bolj dostopno kot kadarkoli prej.
Na kaj torej biti pozoren v letu, ki prihaja? Kateri so trendi, ki bodo zaznamovali leto 2013? Pomembnost pametnih telefonov in tablic, možnost deljenja pomembnih trenutkov, konec “QR” kod, deljenje video posnetkov, debata o zasebnosti na internetu bo dobila svoj epilog in blagovne znamke ne bodo skušale več graditi svojega okolja v družabnih omrežjih, pač pa se bodo raje osredotočile na sodelovanje z uporabniki na način, ki bo zanje vreden.

 

Deli

Arhiv