Sledenje_očem

Naslednja generacija ciljanja oglasov – sledenje očem?

Oglaševalci testirajo programsko opremo, ki sledi premikanju očes po zaslonih. Ta bi lahko v prihodnosti postala sestavni del digitalnih oglaševalskih akcij. Cilj take tehnologije bi bil s pomočjo oči…

Preberi več
znak-like

Kako do več všečkov na vaši Facebook strani?

Si želite, da bi vaše objave všečkalo, delilo, komentiralo več vaših oboževalcev? Potem si poglejte nasvete v infografiki na spodnji povezavi, tukaj pa nekaj ključnih. Slike precej pripomorejo k…

Preberi več
shutterstock_27411628(2)

S spletnim videom do težko dosegljivih občinstev

Spletni video je ključno orodje za oglaševalce, kadar skušajo doseči in nagovoriti mlajše odrasle, tiste, ki malo gledajo televizijo, in druge, težje dosegljive, demografske skupine, pravijo pri eMarketerju. Skoraj…

Preberi več
HTLM5

HTML5 za odlične mobilne oglase, ki jih imajo uporabniki radi

Tehnologija HTML5 omogoča razvijalcem izdelavo čudovitih animacij in neverjetnih doživetij znotraj (mobilnih) oglasov. S tem oglaševalci pridejo do več ogledov, z dobro oblikovanim interaktivnim oglasom ali pristajalno stranjo pa…

Preberi več
shutterstock_110629610(1)

Majhna podjetja bodo še naprej veliko vlagala v digitalni marketing

Anketa podjetja AT&T, izvedena med tisoč malimi podjetji po celem svetu, kaže, da 66 odstotkov malih podjetij namerava vložiti v digitalni marketing več ali vsaj toliko, kot so vložili…

Preberi več
Nike-instagram

Nike s posebno oglaševalsko akcijo za Instagram uporabnike

Tudi Nike odkriva prednosti Instagrama kot oglaševalskega kanala. Pred kratkim je tako začel z oglaševalsko akcijo, ki je pripravljena posebej za to družabno omrežje, imenuje pa se »NikeD«. Sicer…

Preberi več

Mediascope Europe: digitalni razkorak se zmanjšuje

Novo poročilo IAB Europe analizira medijske navade starejših Evropejcev. Kaže predvsem na to, da se digitalni razkorak med različnimi starostnimi skupinami zmanjšuje. Ključni izsledki namreč so:74,3 milijona Evropejcev, starejših…

Preberi več
Coca-cola-akcija

Coca-Cola cilja najstnike s svojo prvo, samo digitalno, oglaševalsko akcijo

Coca-Cola bo pričela s prvo oglaševalsko akcijo, ki bo vključevala zgolj digitalne kanale, imenuje pa se »The AHH Effect«. Akcija, ki vključuje predvsem mobilno oglaševanje, bo skušala nagovoriti najstnike,…

Preberi več
milenijci

Milenijci se ne obremenjujejo z zasebnostjo na spletu

Milenijci se precej manj obremenjujejo z zasebnostjo na spletu kot ostali, starejši, internetni uporabniki, je pokazala raziskava Centra za digitalno prihodnost, Univerze Južne Kalifornije. Mladi radi delijo svoje podatke,…

Preberi več
mobilno_oglaševanje

Vložki v mobilno oglaševanje v VB močno v porastu

Rast mobilnega oglaševanja v Veliki Britaniji je zelo visoka, saj danes predstavlja že skoraj deset odstotkov v celotnem digitalnem oglaševalskem kolaču, pravi najnovejše IAB-jevo poročilo. Za primerjavo, v letu…

Preberi več

Arhiv