NOVICE IZ SVETA
Spletni video je ključno orodje za oglaševalce, kadar skušajo doseči in nagovoriti mlajše odrasle, tiste, ki malo gledajo televizijo, in druge, težje dosegljive, demografske skupine, pravijo pri eMarketerju. Skoraj…
Tehnologija HTML5 omogoča razvijalcem izdelavo čudovitih animacij in neverjetnih doživetij znotraj (mobilnih) oglasov. S tem oglaševalci pridejo do več ogledov, z dobro oblikovanim interaktivnim oglasom ali pristajalno stranjo pa…
Anketa podjetja AT&T, izvedena med tisoč malimi podjetji po celem svetu, kaže, da 66 odstotkov malih podjetij namerava vložiti v digitalni marketing več ali vsaj toliko, kot so vložili…
Tudi Nike odkriva prednosti Instagrama kot oglaševalskega kanala. Pred kratkim je tako začel z oglaševalsko akcijo, ki je pripravljena posebej za to družabno omrežje, imenuje pa se »NikeD«. Sicer…
Novo poročilo IAB Europe analizira medijske navade starejših Evropejcev. Kaže predvsem na to, da se digitalni razkorak med različnimi starostnimi skupinami zmanjšuje. Ključni izsledki namreč so:74,3 milijona Evropejcev, starejših…
Coca-Cola bo pričela s prvo oglaševalsko akcijo, ki bo vključevala zgolj digitalne kanale, imenuje pa se »The AHH Effect«. Akcija, ki vključuje predvsem mobilno oglaševanje, bo skušala nagovoriti najstnike,…
Milenijci se precej manj obremenjujejo z zasebnostjo na spletu kot ostali, starejši, internetni uporabniki, je pokazala raziskava Centra za digitalno prihodnost, Univerze Južne Kalifornije. Mladi radi delijo svoje podatke,…
Rast mobilnega oglaševanja v Veliki Britaniji je zelo visoka, saj danes predstavlja že skoraj deset odstotkov v celotnem digitalnem oglaševalskem kolaču, pravi najnovejše IAB-jevo poročilo. Za primerjavo, v letu…
Podjetja iz B2B panoge nenehno iščejo nove potencialne stranke za svoje izdelke / storitve. Z raziskavo, ki jo je izvedla revija BtoB Magazine, so ugotovili, da 60 odstotkom vprašanih…
Po eMarketerjevih podatkih video oglaševanje (tako na računalnikih kot mobilnih napravah) še naprej največ prispeva k rasti vložkov v digitalno oglaševanje. Zaradi njega raste celotno prikazno oglaševanje in že…