NOVICE IZ SVETA
Coca-Cola bo pričela s prvo oglaševalsko akcijo, ki bo vključevala zgolj digitalne kanale, imenuje pa se »The AHH Effect«. Akcija, ki vključuje predvsem mobilno oglaševanje, bo skušala nagovoriti najstnike,…
Milenijci se precej manj obremenjujejo z zasebnostjo na spletu kot ostali, starejši, internetni uporabniki, je pokazala raziskava Centra za digitalno prihodnost, Univerze Južne Kalifornije. Mladi radi delijo svoje podatke,…
Rast mobilnega oglaševanja v Veliki Britaniji je zelo visoka, saj danes predstavlja že skoraj deset odstotkov v celotnem digitalnem oglaševalskem kolaču, pravi najnovejše IAB-jevo poročilo. Za primerjavo, v letu…
Podjetja iz B2B panoge nenehno iščejo nove potencialne stranke za svoje izdelke / storitve. Z raziskavo, ki jo je izvedla revija BtoB Magazine, so ugotovili, da 60 odstotkom vprašanih…
Po eMarketerjevih podatkih video oglaševanje (tako na računalnikih kot mobilnih napravah) še naprej največ prispeva k rasti vložkov v digitalno oglaševanje. Zaradi njega raste celotno prikazno oglaševanje in že…
eMarketerjevo poročilo pravi, da so tisti, ki potujejo, naprednejša skupina med uporabniki interneta, prav tako imajo v lasti več pametnih telefonov in tablic kot povprečni internetni uporabnik. Mobilne naprave…
Najnovejše IAB-jeve številke za leto 2012 kažejo, da so prihodki od digitalnega oglaševanja v lanskem letu dosegli rekordnih 36,6 milijarde ameriških dolarjev. Veliko je k temu prispevala ogromna rast…
iPROM-ovi ekipi se je pridružila Lucie Pokorna, ki je v podjetju prevzela funkcijo strokovne vodje za strateško svetovanje naročnikom. Trženje v digitalnih medijih je spoznavala v evropski centrali podjetja…
Potrošnja video vsebin na internetu se je v zadnjem četrtletju lanskega leta med ženskami povečala za 45 odstotkov (na sedem ur in 13 minut), gledanje video vsebin prek mobilnih…
Podjetje Frost & Sullivan je v svoji raziskavi z naslovom “New Mega Trends in the UK” ugotovilo, da bo vsak četrti Britanec do leta 2025 kupoval prek interneta, število…