Coca-cola-akcija

Coca-Cola cilja najstnike s svojo prvo, samo digitalno, oglaševalsko akcijo

Coca-Cola bo pričela s prvo oglaševalsko akcijo, ki bo vključevala zgolj digitalne kanale, imenuje pa se »The AHH Effect«. Akcija, ki vključuje predvsem mobilno oglaševanje, bo skušala nagovoriti najstnike,…

Preberi več
milenijci

Milenijci se ne obremenjujejo z zasebnostjo na spletu

Milenijci se precej manj obremenjujejo z zasebnostjo na spletu kot ostali, starejši, internetni uporabniki, je pokazala raziskava Centra za digitalno prihodnost, Univerze Južne Kalifornije. Mladi radi delijo svoje podatke,…

Preberi več
mobilno_oglaševanje

Vložki v mobilno oglaševanje v VB močno v porastu

Rast mobilnega oglaševanja v Veliki Britaniji je zelo visoka, saj danes predstavlja že skoraj deset odstotkov v celotnem digitalnem oglaševalskem kolaču, pravi najnovejše IAB-jevo poročilo. Za primerjavo, v letu…

Preberi več

Ustvarjanje kontaktov (lead generation) največji izziv za B2B podjetja

Podjetja iz B2B panoge nenehno iščejo nove potencialne stranke za svoje izdelke / storitve. Z raziskavo, ki jo je izvedla revija BtoB Magazine, so ugotovili, da 60 odstotkom vprašanih…

Preberi več

V VB največji porast beležita spletno in mobilno video oglaševanje

Po eMarketerjevih podatkih video oglaševanje (tako na računalnikih kot mobilnih napravah) še naprej največ prispeva k rasti vložkov v digitalno oglaševanje. Zaradi njega raste celotno prikazno oglaševanje in že…

Preberi več

Tisti, ki potujejo, so bolj podkovani pri uporabi interneta

eMarketerjevo poročilo pravi, da so tisti, ki potujejo, naprednejša skupina med uporabniki interneta, prav tako imajo v lasti več pametnih telefonov in tablic kot povprečni internetni uporabnik. Mobilne naprave…

Preberi več

Digitalno oglaševanje doseglo rekordnih 36,6 milijarde ameriških dolarjev v 2012

Najnovejše IAB-jeve številke za leto 2012 kažejo, da so prihodki od digitalnega oglaševanja v lanskem letu dosegli rekordnih 36,6 milijarde ameriških dolarjev. Veliko je k temu prispevala ogromna rast…

Preberi več

iPROM s kadrovskimi okrepitvami na področju strateškega svetovanja

iPROM-ovi ekipi se je pridružila Lucie Pokorna, ki je v podjetju prevzela funkcijo strokovne vodje za strateško svetovanje naročnikom. Trženje v digitalnih medijih je spoznavala v evropski centrali podjetja…

Preberi več

Ženske več časa namenjajo internetu in video vsebinam kot moški

Potrošnja video vsebin na internetu se je v zadnjem četrtletju lanskega leta med ženskami povečala za 45 odstotkov (na sedem ur in 13 minut), gledanje video vsebin prek mobilnih…

Preberi več

Vsak četrti Britanec bo nakupoval prek interneta

Podjetje Frost & Sullivan je v svoji raziskavi z naslovom “New Mega Trends in the UK” ugotovilo, da bo vsak četrti Britanec do leta 2025 kupoval prek interneta, število…

Preberi več

Arhiv