Deli

Podjetje Burst Media je med potrošniki izvedlo raziskavo, s katero so skušali ugotoviti, kako in zakaj se uporabniki »družijo« z blagovnimi znamkami znotraj družabnih omrežij. Ugotovili so, da je učinkovitost pozivov k sodelovanju v družabnih omrežjih znotraj oglasov odvisna od medija, v katerem se oglas pojavi. Med vprašanimi, ki se spomnijo pozivov k sodelovanju v družabnih omrežjih znotraj oglasov, so spletni (več kot 60 odstotkov) in TV-oglasi (59 odstotkov)najučinkovitejši pri vzpostavljanju interakcije prek Facebooka, Twitterja in Instagrama. Sledijo tiskani oglasi (52 odstotkov), radijski oglasi (41 odstotkov) in oglasi na zunanjih površinah (39 odstotkov).

Sicer pa je raziskava pokazala še, da skoraj polovica teh, ki vstopijo v interakcijo z blagovno znamko znotraj družabnih omrežij prek oglasov, to storijo zato, ker bi radi pokazali podporo znamki, ki jim je všeč. Drugi razlog je dostop do posebnih popustov, kuponov, promocij. Je pa tukaj kar precejšnja razlika med moškimi in ženskami, saj je tako odgovorila več kot polovica žensk in samo nekaj več kot tretjina moških.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv