Deli

Pri comScore-u so pripravili pregled leta 2012 za Evropo na področju uporabe interneta in kaj to pomeni za leto, v katerem smo. Ključne ugotovitve so:

  1. Britanci so najbolj “vključeni” internetni uporabniki. Evropejci v povprečju na internetu preživijo 27 ur na mesec, Britanci več kot 37 ur.
  2. Evropska medijska krajina se še naprej drobi, k temu pa veliko prispeva vse večja uporaba različnih mobilnih naprav.
  3. Spletni video še naprej raste. Število gledalcev je na območju EU5 zraslo za pet odstotkov v preteklem letu, gledanje video vsebin prek mobilnikov pa je zraslo za 162 odstotkov. YouTube ostaja video platforma številka ena na območju EU7.
  4. Evropejci vse več časa namenjajo prebiranju novic na internetu. Skoraj 80 odstotkov internetnih uporabnikov je v decembru 2012 obiskalo vsaj eno tako spletno stran. Prav tako se je za 10 odstotkov povečal čas, preživet na teh straneh, kar predstavlja dobro novico za oglaševalce.
  5. Vpliv E- in M-prodaje se veča. Tri od petih najhitreje rastočih vsebinskih kategorij, ki jih na internetu gledajo Evropejci, so povezane s trgovino. Več kot 14 odstotkov lastnikov pametnih telefonov je že nakupovalo prek teh naprav.
  6. Nizozemci navdušeni nad spletnim bančništvom. 66 odstotkov nizozemskih internetnih uporabnikov je decembra 2012 dostopalo do tovrstnih strani, medtem ko je takih v Švici samo 19 odstotkov. Evropsko povprečje je 40 odstotkov in je zraslo za 3,2 odstotka glede na december 2011.
Deli

Arhiv