Hrana&splet

Digitalni in družabni mediji spreminjajo naš odnos do hrane in prehranjevanja

Digitalni in družabni mediji spreminjajo naš odnos do hrane in prehranjevanja – vedno več ljudi išče recepte na spletu, objavlja slike svojih mojstrovin na Pinterestu, hrana pa je postala…

Preberi več
Smeri

10 preverjenih načinov, s katerimi boste vaš digitalni marketinški proračun vrgli skozi okno

Začela se je sezona načrtovanja – vsaj morala bi se. Poletje se približuje koncu, oglasi, povezani s šolo, pa vaše misli že usmerjajo v jesen in v daljavi lahko…

Preberi več
Ikea-katalog(3)

Z Ikeinim katalogom si lahko sobo opremite kar v virtualnem svetu

Se vam je že zgodilo, da ste šli po nakupih v Ikeo, potem pa ugotovili, da tisto, kar ste kupili tam, v vaši mali sobici sploh ne izgleda tako…

Preberi več
Haagen-Daz_App

Haagen-Dazs z najmodernejšo aplikacijo z obogateno resničnostjo

Proizvajalec sladoledov Haagen-Dazs je predstavil zelo moderno aplikacijo, ki kupce sladoledov zabava med dveminutnim čakanjem, kolikor je potrebno, da se sladoled ravno prav stopi in postane najboljšega okusa. Aplikacija…

Preberi več

P&G vse več marketinških sredstev namenja digitalnim medijem

Podjetje Procter & Gamble vlaga 35 odstotkov celotnega marketinškega proračuna v digitalne medije in se s tem skuša približati svojim potrošnikom, ki se vse bolj zadržujejo na spletu in…

Preberi več
shutterstock_

Odrasli Američani danes namenijo več časa digitalnim napravam kot gledanju TV

Po poročanju eMarketerja naj bi letos odrasli Američani prvič v zgodovini več časa preživeli z digitalnimi napravami kot s televizijo. Tako danes preživijo pet ur in devet minut na…

Preberi več
ChopShopApp

Hyundai z aplikacijo Chop Shop nagovarja oboževalce serije Živi mrtveci

Hyundai je za promocijo svojih modelov Elantra, Veloster Turbo in Santa Fe pripravil aplikacijo Chop Shop. Z njo vabi vse oboževalce ene najbolj gledanih serij Živi mrtveci, da izberejo…

Preberi več
Vine

Zakaj se oglaševalci vse bolj ogrevajo za družabno omrežje Vine

Med družabnimi omrežji, ki oglaševalcem pomagajo, da se njihovi oglasi hitreje razširijo, dobiva Vine posebno mesto. Oglaševalcem omogoča, da ne komunicirajo zgolj s sliko pač pa tudi z video…

Preberi več
Twitter-2

Twitter pred Facebookom

Podjetja se pri zbiranju vsebin iz družabnih omrežij raje oprejo na Twitter kot Facebook, je pokazala raziskava podjetja Livefyre. Tako 93 odstotkov podjetij, ki pridobivajo “družabne” vsebine, to storijo…

Preberi več
tehnologija

Pametni telefoni in tablice postajajo ključno orodje tako doma kot v službi

Mobilne naprave, ki se spremenijo v raziskovalno in informacijsko orodje, vse bolj spremljajo kupce tako doma kot na delu in brišejo meje med zasebnim in poklicnim življenjem. Tako naj bi…

Preberi več

Arhiv