NOVICE IZ SVETA
Podjetje Procter & Gamble vlaga 35 odstotkov celotnega marketinškega proračuna v digitalne medije in se s tem skuša približati svojim potrošnikom, ki se vse bolj zadržujejo na spletu in…
Po poročanju eMarketerja naj bi letos odrasli Američani prvič v zgodovini več časa preživeli z digitalnimi napravami kot s televizijo. Tako danes preživijo pet ur in devet minut na…
Hyundai je za promocijo svojih modelov Elantra, Veloster Turbo in Santa Fe pripravil aplikacijo Chop Shop. Z njo vabi vse oboževalce ene najbolj gledanih serij Živi mrtveci, da izberejo…
Med družabnimi omrežji, ki oglaševalcem pomagajo, da se njihovi oglasi hitreje razširijo, dobiva Vine posebno mesto. Oglaševalcem omogoča, da ne komunicirajo zgolj s sliko pač pa tudi z video…
Podjetja se pri zbiranju vsebin iz družabnih omrežij raje oprejo na Twitter kot Facebook, je pokazala raziskava podjetja Livefyre. Tako 93 odstotkov podjetij, ki pridobivajo “družabne” vsebine, to storijo…
Mobilne naprave, ki se spremenijo v raziskovalno in informacijsko orodje, vse bolj spremljajo kupce tako doma kot na delu in brišejo meje med zasebnim in poklicnim življenjem. Tako naj bi…
Vsak ima svoj stil komuniciranja znotraj družabnih omrežij. Obstajajo pa zelo značilni vzorci vedenja pri uporabnikih, ko so na Facebooku. In za podjetja, ki to omrežje uporabljajo v marketinške…
Mrzlica okoli rojstva novega bodočega kralja Velike Britanije je zajela tudi internetne obiskovalce. Tako je podjetje Experian ugotovilo, da so v ponedeljek, 22 julija, medijski portali zabeležili 94 milijonov…
Mednarodno spletno nakupovanje na šestih največjih tržiščih (ZDA, VB, Nemčija, Avstralija, Kitajska in Brazilija) naj bi letos preseglo 105 milijard ameriških dolarjev, pravijo pri PayPalu. Na teh trgih naj…
Med Super Bowlom je Mercedes-Benz prvič pokazal v svoj novi model CLA. Preden pa bo model dejansko na voljo, kar bo šele v septembru, pa skuša svoje potencialne kupce…