Deli

Nielsenovo poročilo Zaupanje v oglaševanje 2013 je razkrilo, da potrošniki vse več informacij o blagovnih znamkah pridobivajo s pomočjo spletnih medijev. Tako je zaupanje v spletne strani blagovnih znamk letos doseglo 69 odstotkov, kar je devet odstotkov več kot leta 2007. S tem se je ta oblika oglaševanja uvrstila na drugo mesto takoj za komunikacijo od ust do ust, ki s 84 odstotki ostaja najbolj zaupanja vredna oblika. 48 odstotkov vprašanih zaupa oglasom v iskalnikih, video oglasom in oglasom v družabnih omrežjih, 42 odstokov pa zaupa klasičnim spletnim oglasom (bannerji). Leta 2007 je bilo, na primer, takih le 26 odstotkov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv