Deli

Britanski internetni uporabniki so v povprečju na internetu preživeli eno od 12 minut vsak dan v prvih šestih mesecih letošnjega leta. Oglaševalci pa so v tem času v spletno oglaševanje vložili rekordne tri milijarde funtov, je pokazala raziskava IAB-ja in PwC-ja. To pomeni, da so v vsakega od 46 milijonov rednih internetnih uporabnikov oglaševalci vložili 66 funtov.

Največ je k tej rasti pripomogla revolucija mobilnega oglaševanja, ki je v prvi polovici 2013 zrasla za 127 odstotkov. Prikazno oglaševanje je zraslo za 23 odstotkov, video oglaševanje za 86 odstotkov, iskalni marketing, ki ga v 90 odstotkih obvladuje Google, pa za 19 odstotkov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv