NOVICE IZ SVETA
Najnovejši podatki SURS-a kažejo, da je v prvem četrtletju letošnjega leta dostop do interneta imelo tri četrtine slovenskih gospodinjstev, kar je za dve odstotni točki več kot v enakem…
Ameriški oglaševalci iz B2C in B2B sektorja napovedujejo, da se bodo vložki v digitalno oglaševanje letos še povečevali, bo pa rast nekoliko manjša kot v lanskem letu. Oglaševalci iz…
Čeprav je avtomatični zakup video oglasov v Evropi še precej nov način zakupa, pa se zanimanje zanj zelo povečuje. Raziskava podjetja IHS je pokazala, da bo tak način zakupa…
Prikazno oglaševanje je lahko zelo učinkovit način targetiranja in retargetiranja potrošnikov na spletu. Je pa pri tem treba upoštevati štiri zelo pomembna pravila, ki naredijo veliko razliko med uspešnim…
Nielsenovo poročilo Zaupanje v oglaševanje 2013 je razkrilo, da potrošniki vse več informacij o blagovnih znamkah pridobivajo s pomočjo spletnih medijev. Tako je zaupanje v spletne strani blagovnih znamk…
Spletno video oglaševanje naj bi bil naslednji veliki trend v spletnem oglaševanju. Sicer to že kar nekaj časa napovedujejo tako raziskovalci kot mnenjski voditelji. Sta pa še dva dejavnika,…
Digitalni in družabni mediji spreminjajo naš odnos do hrane in prehranjevanja – vedno več ljudi išče recepte na spletu, objavlja slike svojih mojstrovin na Pinterestu, hrana pa je postala…
Začela se je sezona načrtovanja – vsaj morala bi se. Poletje se približuje koncu, oglasi, povezani s šolo, pa vaše misli že usmerjajo v jesen in v daljavi lahko…
Se vam je že zgodilo, da ste šli po nakupih v Ikeo, potem pa ugotovili, da tisto, kar ste kupili tam, v vaši mali sobici sploh ne izgleda tako…
Proizvajalec sladoledov Haagen-Dazs je predstavil zelo moderno aplikacijo, ki kupce sladoledov zabava med dveminutnim čakanjem, kolikor je potrebno, da se sladoled ravno prav stopi in postane najboljšega okusa. Aplikacija…