Nissan_note

Nissan prek tekmovanj v družabnih omrežjih vabi milenijce, da preizkusijo nov avto

Nissan nadaljuje z oglaševalsko akcijo za novi model avtomobila Versa Note. Imenuje se »Your Door to More«, odvija pa se na družabnih omrežjih, kjer ciljna skupina, milenijci, lahko sodelujejo…

Preberi več
shutterstock_119074462(1)

Skoraj vsak tretji ameriški internetni uporabnik objavlja video vsebine

Raziskava the Pew Internet & American Life Project je pokazala da skoraj vsak tretji odrasli ameriški internetni uporabnik objavlja video vsebine na internetu. Leta 2009 je bilo takih 14…

Preberi več
shutterstock_119462584(9)

Družabne medije v Sloveniji uporablja 37 odstotkov podjetij

V Sloveniji je 37 odstotkov podjetij, ki za komuniciranje uporabljajo družabne medije, kaže najnovejša SURS-ova raziskava. Največ je med njimi velikih podjetij (65 odstotkov) in tistih, ki so v…

Preberi več
Google-controls-about-90--006

Britanci na internetu preživijo vsako 12 minuto

Britanski internetni uporabniki so v povprečju na internetu preživeli eno od 12 minut vsak dan v prvih šestih mesecih letošnjega leta. Oglaševalci pa so v tem času v spletno…

Preberi več
shutterstock_120166351

Tri četrtine slovenskih gospodinjstev ima dostop do interneta

Najnovejši podatki SURS-a kažejo, da je v prvem četrtletju letošnjega leta dostop do interneta imelo tri četrtine slovenskih gospodinjstev, kar je za dve odstotni točki več kot v enakem…

Preberi več
free_56516

Digitalno oglaševanje v porastu tako v B2C kot v B2B sektorju

Ameriški oglaševalci iz B2C in B2B sektorja napovedujejo, da se bodo vložki v digitalno oglaševanje letos še povečevali, bo pa rast nekoliko manjša kot v lanskem letu. Oglaševalci iz…

Preberi več
shutterstock_110629610(2)

Avtomatični zakup video oglasov vse pomembnejši tudi v Evropi

Čeprav je avtomatični zakup video oglasov v Evropi še precej nov način zakupa, pa se zanimanje zanj zelo povečuje. Raziskava podjetja IHS je pokazala, da bo tak način zakupa…

Preberi več

Prikazno oglaševanje: 4 najpogostejše napake

Prikazno oglaševanje je lahko zelo učinkovit način targetiranja in retargetiranja potrošnikov na spletu. Je pa pri tem treba upoštevati štiri zelo pomembna pravila, ki naredijo veliko razliko med uspešnim…

Preberi več

Zaupanje v spletno oglaševanje raste

Nielsenovo poročilo Zaupanje v oglaševanje 2013 je razkrilo, da potrošniki vse več informacij o blagovnih znamkah pridobivajo s pomočjo spletnih medijev. Tako je zaupanje v spletne strani blagovnih znamk…

Preberi več
17_10_blog Nina

Bodo video oglasi pojedli vse ostalo?

Spletno video oglaševanje naj bi bil naslednji veliki trend v spletnem oglaševanju. Sicer to že kar nekaj časa napovedujejo tako raziskovalci kot mnenjski voditelji. Sta pa še dva dejavnika,…

Preberi več

Arhiv