Deli

Raziskava podjetja Ipsos je pokazala, da bo 18 odstotkov kupcev, ki bo nakupovalo na “črni petek”, to storilo samo prek interneta, 20 odstotkov bo kupovalo tako v spletnih kot v fizičnih trgovinah, zgolj 15 odstotkov pa bo kupovalo samo v slednjih. Sicer pa bo črni petek za nakup izkoristila nekaj več kot polovica vprašanih. Seveda ne preseneča, da bodo mlajši v še večji meri svoje nakupe opravili prek spleta kot starejši.

eMarketer še ocenjuje, da bodo letos ameriški potrošniki na spletu v novembru in decembru zapravili 61,8 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja 15-odstotno povečenje glede na enako obdobje lani.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv