NOVICE IZ SVETA
Dnevi CTR-ja in števila prikazov so preteklost. Nova valuta, ki jo danes oglaševalci uporabljajo za presojanje uspešnosti oglaševalskih akcij so, med drugim to, kako uspe oglaševalec angažirati potrošnika na…
Trgovska veriga OBI je za silvestrovo pripravila posebno akcijo »Vse za silvestrovo«, v kateri so kupcem ponujali različne pirotehnične izdelke. V promociji so posebno pozornost namenili internetu, saj omogoča…
Po oceni eMarketerja naj bi V Zahodni Evropi letos skoraj vsak drugi prebivalec uporabljal mobilni internet. Na prvem mestu je Norveška, kjer naj bi letos več kot 60 odstotkov…
Mastercard svojo »neprecenljivo« oglaševalsko akcijo pelje že vse od leta 1997. V lanskem predbožičnem času pa so pripravili najnovejšo različico, imenovano Priceless New Year. Šlo je za »cross-media« akcijo,…
Večina blagovnih znamk si za božično-novoletne praznike omisli najboljše od najboljšega, kar lahko pokaže v svojih oglaševalskih akcijah. Se pa vedno najdejo tudi taki, ki ga pri tem polomijo….
Tudi v letu 2013 se je YouTube največkrat pojavil v naslovih medijev z video marketinško vsebino, a tudi lansiranje Twitterjevega Vine-a in Facebookovega videa na Instagramu ter AOL-ov nakup…
Kaj smo iskali v Googleu letos? Nelsona Mandelo, Paula Walkerja, iPhone 5s, Cory Monteith, Harlem Shake, Bostonski maraton, kraljevega otroka, Samsung Galaxy s4, PlayStation 4 in Severno Korejo. Googleova…
V zadnji oglaševalski akciji podjetja Wilkinson Sword božička ugrabijo nezadovoljni palčki, saj bi radi poudarili pomembnost njihove vloge pri božiču. Odpeljejo ga na neznano lokacijo, kjer ga zvežejo in…
Blagovna znamka krekerjev Ritz si je za letošnji praznični čas omislila svojo veliko praznično parado. Gre za oglaševalsko akcijo, v kateri želijo ključne stresne trenutke, kot so krasitev hiše,…
Druga največja letalska družba v Kanadi, WestJet, je poskrbela za marketinški podvig, ki je postal prava viralna senzacija. Na YouTubeu je spot “Božični čudež” (“Christmas Miracle”) zabeležil že skoraj…