Deli

Po tem, ko so v Hondi lani marca izbrali novo kreativno in medijsko agencijo, se zdaj posvečajo digitalni strategiji in spletnemu razvoju svojih blagovnih znamk. Zato iščejo digitalno agencijo, ki bo Hondi pomagala postati bolj inovativna in bo bolje znala ciljati mlajše kupce. Ob tem je Mike Accavitti, Hondin direktor marketinga v ZDA, dodal, da vse bolj premikajo oglaševalska sredstva stran od televizije, vse več pa ga namenjajo digitalnemu oglaševanju. In tak trend, pravi, se bo samo še nadaljeval.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv