Deli

21 odstotkov tistih, ki so nameravali kupiti avto, je priznalo, da so nanje pri nakupni odločitvi vplivali digitalni oglasi, je pokazala raziskava IAB-ja in Prosper Insights, kar je 71 odstotkov več od povprečne populacije. Kupci avtomobilov si tudi raje pogledajo video oglas, več jih je tudi lastnikov pametnih telefonov. Avtomobilska industrija je posledično najnaprednejša panoga, ko gre za digitalno oglaševanje.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv