Deli

Internetno oglaševanje bo do leta 2015 doseglo četrtino celotnega oglaševalskega proračuna, kar pomeni, da bo prvič prehitelo oglaševanje v časopisih in revijah, napoveduje FIPP-ovo poročilo »World Magazine Trends 2013/14«. Ocenjujejo pa še, da naj bi prihodki od digitalnega oglaševanja zrasli z 8,2 miljarde dolarjev v letu 2012 na 15,2 milijarde v letu 2015.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv