Kako do učinkovitih video oglasov? - iPROM Novice iz sveta

Kako do učinkovitih video oglasov?

Video oglaševanje je neprecenljivo pri povezovanju blagovnih znamk s potrošniki. Veste, s katerimi metrikami si lahko pomagate, da preverite, kako učinkoviti ste pri nagovarjanju vašega ciljnega občinstva?

Preberi več
Devet pravil digitalnega marketinga - iPROM Novice iz sveta

Devet pravil digitalnega marketinga

Za vas smo zbrali nasvete, ki vam bodo pomagali pri boljšem razumevanju digitalnega marketinga znotraj marketinškega spleta.

Preberi več
3,3 milijarde ljudi bo letos uporabljajo internet

Internet bo letos uporabljalo že 3,3 milijarde ljudi

eMarketer napoveduje, da bo do konca leta internet na mesečni ravni uporabljalo že 3,3 milijarde ljudi oziroma polovica svetovne populacije. Velika večina pa naj bi do spleta dostopala prek mobilnih naprav.

Preberi več
Brez mobilnega marketinga ne gre več!

Brez mobilnega marketinga ne gre več!

Cisco v novem poročilu napoveduje še bolj opazno rast mobilnega dostopa do interneta. Zato je vse bolj pomembno, da se mobilni kanal vselej vključi v marketinški splet.

Preberi več
Ste-pripravljeni-na-mobile-geddon-slika

Ste pripravljeni na »mobile-geddon«?

Google spreminja iskalni algoritem in s tem še bolj poudarja pomembnost spletnih mest, prilagojenih mobilnim napravam. Vas bo Google odslej res našel?

Preberi več
Instagram-spreminja-algoritem-prikazovanja-vsebin-slika

Instagram spreminja algoritem prikazovanja vsebin

Instagram prehaja na novi algoritem, po katerem vsebin ne bo več prikazoval po kronološkem zaporedju temveč podobno, kot to sedaj počneta Facebook in Twitter. Tako se bodo odslej na vrhu vašega »feeda« zvrstili tisti prikazi, ki so po mnenju Instagram-a za vas najpomembnejši.

Preberi več
Mladi brez video vsebin ne morejo živeti

Mladi brez video vsebin ne morejo živeti

Letno poročilo podjetja Defy Media je pokazalo, da mladi z gledanjem video vsebin zadovoljujejo zelo različne potrebe. Med video stranmi po priljubljenosti še vedno prevladuje YouTube, ki ga uporablja kar 85 odstotkov vprašanih, 67 odstotkov pa jih celo trdi, da brez njega ne bi preživeli!

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje bodo prihodnje leto prehitele televizijo

Naložbe v digitalno oglaševanje bodo prihodnje leto prehitele televizijo

V letu 2017 bo vrednost investicij v digitalno oglaševanje prvič prehitela televizijo in z 38,4-odstotnim deležem zabeležila 15,4 odstotno rast na letni ravni.

Preberi več
Oglaševalci vse bolj naklonjeni programatičnemu oglaševanju

Oglaševalci vse bolj naklonjeni programatičnemu oglaševanju

Že 60 odstotkov oglaševalcev v Veliki Britaniji verjame v večjo donosnost programatičnega oglaševanja v primerjavi s tradicionalnimi mediji, je pokazala nova raziskava podjetja za digitalni marketing AdRoll.

Preberi več
Na-kateri-mobilni-napravi-nakupuje-vasa-ciljna-skupina

Na kateri mobilni napravi nakupuje vaša ciljna skupina?

Novo IAB-jevo poročilo razkriva, katere so ključne razlike pri tem, kako in na kateri mobilni napravi se za nakupe odločajo različne generacije potrošnikov.

Preberi več

Arhiv