Digitalni marketing čez 15 let - iPROM Novice iz sveta

Digitalni marketing čez 15 let

Izginjanje konvencionalnih internetnih povezav, zasebnost samo za bogate, obogatena resničnost, manj dela, internet preko meja zemlje … Vse te internetne spremembe bodo vplivale tudi na digitalni marketing, ki bo čez 15 let videti precej drugače, kot ga poznamo danes.

Preberi več
Oglasne pasice ostajajo! - iPROM Novice iz sveta

Oglasne pasice ostajajo!

Veliko jih je, ki sicer trdijo, da oglasne pasice ne delujejo (več). A, kot pravi avtor prispevka, to ni čisto res in razloge, ki jih nasprotniki oglasnih pasic navajajo, zavrne.

Preberi več
Spletne ocene izdelkov pomembne pri odločanju za nakup - iPROM Novice iz sveta

Spletne ocene izdelkov pomembne pri odločanju za nakup

Ocene izdelkov na blogih so priljubljena destinacija v fazi raziskovanja izdelka. Eden od petih internetnih uporabnikov v ZDA se namreč poslužuje blogov za preverjanje izdelkov, preden se odloči za nakup v fizični trgovini.

Preberi več
Milenijci imajo raje kratke, starejši pa daljše video oglase - iPROM Novice iz sveta

Milenijci imajo raje kratke, starejši pa daljše video oglase

Nova IAB-jeva raziskava je pokazala, da so milenijci bolj dovzetni za krajše video spote blagovnih znamk, medtem ko imajo starejši raje tradicionalne, 30-sekundne video oglase.

Preberi več
O čem tvitajo vodilni iz marketinga? - iPROM Novice iz sveta

O čem tvitajo ljudje iz marketinga?

Družbena omrežja so postala primarni kanal za gradnjo odnosov s kupci. Raziskava podjetij Leadtail in Elastic grid je preučevala tvite vodilnih ljudi iz marketinga in ugotavljala, kako ti vplivajo na njihov posel.

Preberi več
Konferenca F8 – nova orodja in možnosti znotraj Facebooka - iPROM Novice iz sveta

Konferenca F8 – nova orodja in možnosti znotraj Facebooka

Facebookova letna konferenca F8, ki je potekala v San Franciscu, je predstavila nova orodja in posodobitve v tem največjem družbenem omrežju. Med številnimi novostmi izpostavljamo najpomembnejše.

Preberi več
Internet stvari spreminja blagovne znamke in izdelke - iPROM Novice iz sveta

Internet stvari spreminja blagovne znamke in izdelke

Več kot polovica oz. 54 odstotkov prodajalcev po svetu je prepričanih, da bo internet stvari zelo močno vplival na poslovanje blagovnih znamk v prihodnjih letih, je pokazala eMarketerjeva raziskava. Štiri petine vprašanih trgovcev obenem meni, da bo internet stvari dramatično spremenil tudi izdelke same.

Preberi več
Z internetom povezani domovi - iPROM Novice iz sveta

Z internetom povezani domovi

Povezani televizorji, alarmi in celo pametna stranišča postajajo del našega vsakdana. Sodeč po ameriški raziskavi si potrošniki tega tudi želijo. Pomembna pa jim je tudi zasebnost.

Preberi več
IAB Europe vabi k sodelovanju v raziskavi - iPROM Novice iz sveta

IAB Europe vabi k sodelovanju v raziskavi

Oglaševalci, agencije in založniki, vabljeni, da izpolnite 15-minutni vprašalnik na temo programatičnega oglaševanja.

Preberi več
S ciljanimi oglasi do spremembe mnenja o sebi - iPROM Novice iz sveta

S ciljanimi oglasi do spremembe mnenja o sebi

Vedenjsko ciljanje je učinkovito, saj generira več klikov in konverzij. Še več – nedavna ameriška raziskava je pokazala, da so potrošniki, ki jih doseže vedenjsko ciljani oglas, poleg večje pripravljenosti za nakup izdelka, zaradi takih oglasov nagnjeni k spremembi mišljenja o sebi.

Preberi več

Arhiv