Z internetom povezani domovi - iPROM Novice iz sveta

Z internetom povezani domovi

Povezani televizorji, alarmi in celo pametna stranišča postajajo del našega vsakdana. Sodeč po ameriški raziskavi si potrošniki tega tudi želijo. Pomembna pa jim je tudi zasebnost.

Preberi več
IAB Europe vabi k sodelovanju v raziskavi - iPROM Novice iz sveta

IAB Europe vabi k sodelovanju v raziskavi

Oglaševalci, agencije in založniki, vabljeni, da izpolnite 15-minutni vprašalnik na temo programatičnega oglaševanja.

Preberi več
S ciljanimi oglasi do spremembe mnenja o sebi - iPROM Novice iz sveta

S ciljanimi oglasi do spremembe mnenja o sebi

Vedenjsko ciljanje je učinkovito, saj generira več klikov in konverzij. Še več – nedavna ameriška raziskava je pokazala, da so potrošniki, ki jih doseže vedenjsko ciljani oglas, poleg večje pripravljenosti za nakup izdelka, zaradi takih oglasov nagnjeni k spremembi mišljenja o sebi.

Preberi več
Z vsebinskim marketingom do spletne prodaje - iPROM Novice iz sveta

Z vsebinskim marketingom do spletne prodaje

Vsebinski marketing lahko pomaga pri prodaji izdelkov prek spleta. Z njegovo pomočjo se podaljša čas, ki ga uporabniki preživijo na vašem spletnem mestu, poleg tega boste postali mnenjski voditelj. Pri tem pa upoštevajte nekaj osnovnih pravil; vaša vsebina mora biti zanimiva in deljiva, seveda pa jo morajo uporabniki tudi najti.

Preberi več
Je prodajni lijak mrtev? - iPROM Novice iz sveta

Je prodajni lijak mrtev?

Digitalni svet je spremenil nakupno pot potrošnika. Skozi prodajni lijak ne gre več linearno, temveč na nakupni poti skače iz ene točke v drugo, s tem pa oglaševalcem prinaša nove izzive. Rešitev? Opustitev klasičnega pojmovanja prodajnega lijaka in s tem povezanih nagovorov. Čas je za komuniciranje z resničnimi ljudmi – pri tem pa je oglaševalcem na volja množica podatkov, ki zagotovi lažje prepoznavanje njihovih interesov.

Preberi več
Postavite digitalni marketing na prvo mesto - iPROM Novice iz sveta

Digital na prvo mesto!

Z izzivom, kako efektivno razporediti sredstva v marketingu, se oglaševalci srečujejo na dnevni ravni. Odgovor ponuja raziskava podjetij SocialCode in SMOClub, ki svetuje pristop »digital first«. Oglaševanje v digitalnih medijih oglaševalce opremi z največ podatki o uporabnikih in tako zagotavlja, da bodo sredstva na vseh kanalih razporejena skladno z interesi uporabnikov.

Preberi več
Spletni trgovec leta 2015 - spletni oglasi delujejo! - iPROM Novice iz sveta

[RAZISKAVA]: Shopper’s Mind Slovenija 2015 – spletni oglasi delujejo!

Raziskava Spletni trgovec leta 2015 je preverjala, kako različni kanali, kot so oglaševanje, promocijske vsebine, direktni marketing in promocija na prodajnih mestih, vplivajo na nakupno odločanje spletnih kupcev. Podatki, pridobljeni na splošnem vzorcu slovenskih uporabnikov spleta, kažejo, da je bilo lani najučinkovitejše oglaševanje, ki je spodbudilo nakupne odločitve skoraj polovice spletnih kupcev.

Preberi več
Visoki vložki v programatično oglaševanje - iPROM Novice iz sveta

Visoke investicije v programatično oglaševanje

Programatično oglaševanje, avtomatiziran način kupovanja in prodaje oglasnega prostora v ZDA predstavlja več kot polovico investicij v prikazno oglaševanje.

Preberi več
Trendi v letu 2016 za trgovsko panogo - iPROM Novice iz sveta

Trgovina v 2016 v znamenju tehnologije

Mobilni telefoni, internet stvari, množica podatkov (Big Data), večkanalna nakupna pot – so trendi, ki bodo v letošnjem letu pomembno zaznamovali trgovsko panogo.

Preberi več
Personalizacija v zameno za osebne podatke - iPROM Novice iz sveta

Personalizacija v zameno za osebne podatke

Pričakovanja potrošnikov glede uporabniške izkušnje na različnih napravah so vse večja – v zameno, da je ta odlična, pa so blagovni znamki pripravljeni posredovati tudi nekaj informacij o sebi.

Preberi več

Arhiv