Deli

S pomočjo tehnologije oglaševalci boljše razumejo kupce, njihovo vedenje in jih s ciljanimi oglasi tudi veliko bolj uspešno nagovarjajo.

Tehnologija poganja rast mobilnega oglaševanja - iPROM Novice iz sveta

Mobilni zaslon je dominantni zaslon današnjih kupcev. Njihov prehod z računalnikov na mobilne naprave je spremenil tudi naravo digitalnega oglaševanja. Zato se ni čuditi napovedi, ki ocenjuje, da bo trg mobilnega marketinga letos dosegel 100 milijard dolarjev.

Uspešna mobilna marketinška strategija oglaševalcem omogoča ustvarjanje boljše povezave s svojimi uporabniki. Z napredkom v tehnologiji se je mobilni marketinški ekosistem spremenil in podjetjem omogočil boljši vpogled v bazo kupcev, njihovo vedenje pa tudi, ali sploh ciljajo pravo občinstvo.

Na kakšen način pa tehnologija pomaga mobilnemu oglaševanju?

Programatična tehnologija.

Omogoča oglaševalcem, da oglas uskladijo z interesi mobilnih uporabnikov, kar bo rezultiralo v več klikih in konverzijah.

Podatki.

Podroben vpogled v ciljna občinstva in njihove interese mora biti v samem središču marketinških naporov. Če tega ni, potem zagotovo ne ciljamo pravih potrošnikov. Podatki so tista dragocena stvar, ki poganjajo vsako uspešno mobilno oglaševalsko akcijo.

Optimizacija.

Tehnologija omogoča oglaševalcem, da upravljajo svoje mobilne akcije (časovno, geografsko …) in jih izboljšujejo v realnem času.

Analitika za rezultate.

Pridobivanje uporabnikov je v mobilnem ekosistemu šele začetek. Zadržanje uporabnika, njegovo sodelovanje in konverzije so enako pomembne faze. Z uporabo tehnologije in analitike imajo oglaševalci vpogled v to, kako angažirani so uporabniki skozi čas. Merjenje življenjske vrednosti uporabnika pa je lahko pomembna metrika pri določanju, kako lahko te uporabnike ciljamo za dolgoročne dobičke.

Deli

Arhiv