Deli

Prihodki od digitalnega oglaševanja v ZDA za leto 2015 so dosegli nov rekord, saj so znašali 59,6 milijarde ameriških dolarjev. To je še 20 odstotkov več kot v letu 2014 in že šesto leto zapored, ko digitalno oglaševanje dosega dvomestno rast.

Rekordno visoki prihodki od digitalnega oglaševanja - iPROM Novice iz sveta

Letno poročilo IAB-ja, ki so ga pripravili v svetovalni hiši PwC ZDA, je pokazalo, da je bilo lansko leto rekordno kar se tiče prihodkov od digitalnega oglaševanja, saj so znašali skoraj 60 milijard ameriških dolarjev. To predstavlja 20-odstotno rast glede na že rekordno leto 2014, ko so prihodki znašali 49,5 milijarde dolarjev. Prihodki tako že šest let zapored rastejo z dvomestno številko.

Mobilno oglaševanje je poletelo v nebo, saj je v 2015 zraslo za 66 odstotkov glede na 2014 in pristalo pri 20,7 milijarde dolarjev. Video oglaševanje je doseglo 4,2 milijarde dolarjev, kar je 30-odstotna rast glede na predhodno leto, oglaševanje v družbenih omrežjih je prineslo 10,9 milijarde dolarjev, kar je 55-odstotna rast glede na 2014, prihodki od iskalnega oglaševanja so dosegli 20,5 milijarde dolarjev, kar predstavlja 8-odstotno rast, prikazno oglaševanje pa je zraslo za 23 odstotkov in se ustavilo pri 13,9 milijarde dolarjev.

Po vložkih v digitalno oglaševanje ostaja trgovina z 20 odstotki največja kategorija, sledita panogi avtomobilizem in finančne storitve (vsaka od njih predstavlja 13 odstotkov).

Trije ključni trendi, ki poganjajo to rast, pa so, po besedah Davida Silvermana, partnerja pri PwC ZDA, mobilno in programatično oglaševanje ter oglaševanje v družbenih omrežjih.

Deli

Arhiv