Mladi v Evropi z več napravami - iPROM Novice iz sveta

Mladi v Evropi z več napravami

Naj gre za uporabo emaila, družbenih omrežij ali za gledanje video vsebin, mladi uporabniki v Zahodni Evropi zelo radi menjavajo naprave.

Preberi več
Programatični zakup – prihodnost prikaznega oglaševanja - iPROM Novice iz sveta

Programatični zakup – prihodnost prikaznega oglaševanja

Oglaševalci so vedno na preži za naslednjo “veliko” stvarjo. Trenutno je najbolj vroči trend programatični zakup – njegov trg je bil lani vreden že 14,88 milijarde dolarjev; v naslednjih desetih letih pa naj bi po tej metodi kupovali kar 90 odstotkov vseh prikaznih oglasov.

Preberi več
Evropa: digitalno oglaševanje prehitelo TV-oglaševanje!

Evropa: digitalno oglaševanje prehitelo TV-oglaševanje!

Evropski trg digitalnega oglaševanja je lani zrasel za 13,1 odstotka in je vreden rekordnih 36,2 milijardi evrov. Tako je pokazala najnovejša raziskava IAB Europe o oglaševalskih naložbah AdEx.

Preberi več
Odlični primeri marketinga milenijcem - iPROM Novice iz sveta

Odlični primeri marketinga milenijcem

Milenijci za oglaševalce predstavljajo najbolj zaželeno skupino. Vprašanje pa je, kako naj blagovne znamke zastavijo uspešno komunikacijo z njimi. Učite se od najboljših!

Preberi več
Velike blagovne znamke spreminjajo mobilni marketing - iPROM Novice iz sveta

Velike blagovne znamke spreminjajo mobilni marketing

Velike blagovne znamke vse bolj spoznavajo, koliko prednosti jim ponuja mobilni marketing. S svojo selitvijo v mobilno oglaševanje ta kanal tudi pomembno zaznamujejo.

Preberi več
Tehnologija poganja rast mobilnega oglaševanja - iPROM Novice iz sveta

Tehnologija poganja rast mobilnega oglaševanja

S pomočjo tehnologije oglaševalci boljše razumejo kupce, njihovo vedenje in jih s ciljanimi oglasi tudi veliko bolj uspešno nagovarjajo.

Preberi več
Televizija izgublja svoj primat - iPROM Novice iz sveta

Televizija izgublja svoj primat

Povprečna dnevna soba Britancev ostaja ista in v njej še vedno kraljuje TV. Močno pa se spreminjajo njihove navade med gledanjem programa. Vas zanima, kako?

Preberi več
Digitalni marketinški trendi, ki bodo vplivali na vaš posel - iPROM Novice iz sveta

Digitalni marketinški trendi, ki bodo vplivali na vaš posel

Splet, tehnologija in posel so se v zadnjih nekaj letih močno spremenili in se še vedno spreminjajo. Marketinška avtomatizacija, množica podatkov, oglaševanje v družbenih omrežjih, mobilno oglaševanje in vizualizacija vsebine – vse to so trendi, ki bodo vplivali na poslovanje vaših podjetij.

Preberi več
Rekordno visoki prihodki od digitalnega oglaševanja - iPROM Novice iz sveta

Rekordno visoki prihodki od digitalnega oglaševanja

Prihodki od digitalnega oglaševanja v ZDA za leto 2015 so dosegli nov rekord, saj so znašali 59,6 milijarde ameriških dolarjev. To je še 20 odstotkov več kot v letu 2014 in že šesto leto zapored, ko digitalno oglaševanje dosega dvomestno rast.

Preberi več
Je vsebinski marketing res prihodnost oglaševanja - iPROM Novice iz sveta

Je vsebinski marketing res prihodnost oglaševanja?

Prihodnost medijev bo, po prepričanju Shane-a Smitha, ki so ga razglasili za medijsko osebnost leta, brez tradicionalnega oglaševanja. Vse naj bi se vrtelo okoli vsebine. Ampak, ali je svet brez oglasov oz. svet, v katerem je klasične oglase zamenjala vsebina, res naša skupna prihodnost?

Preberi več

Arhiv