Evropa: digitalno oglaševanje prehitelo TV-oglaševanje!

Evropa: digitalno oglaševanje prehitelo TV-oglaševanje!

Evropski trg digitalnega oglaševanja je lani zrasel za 13,1 odstotka in je vreden rekordnih 36,2 milijardi evrov. Tako je pokazala najnovejša raziskava IAB Europe o oglaševalskih naložbah AdEx.

Preberi več
Odlični primeri marketinga milenijcem - iPROM Novice iz sveta

Odlični primeri marketinga milenijcem

Milenijci za oglaševalce predstavljajo najbolj zaželeno skupino. Vprašanje pa je, kako naj blagovne znamke zastavijo uspešno komunikacijo z njimi. Učite se od najboljših!

Preberi več
Velike blagovne znamke spreminjajo mobilni marketing - iPROM Novice iz sveta

Velike blagovne znamke spreminjajo mobilni marketing

Velike blagovne znamke vse bolj spoznavajo, koliko prednosti jim ponuja mobilni marketing. S svojo selitvijo v mobilno oglaševanje ta kanal tudi pomembno zaznamujejo.

Preberi več
Tehnologija poganja rast mobilnega oglaševanja - iPROM Novice iz sveta

Tehnologija poganja rast mobilnega oglaševanja

S pomočjo tehnologije oglaševalci boljše razumejo kupce, njihovo vedenje in jih s ciljanimi oglasi tudi veliko bolj uspešno nagovarjajo.

Preberi več
Televizija izgublja svoj primat - iPROM Novice iz sveta

Televizija izgublja svoj primat

Povprečna dnevna soba Britancev ostaja ista in v njej še vedno kraljuje TV. Močno pa se spreminjajo njihove navade med gledanjem programa. Vas zanima, kako?

Preberi več
Digitalni marketinški trendi, ki bodo vplivali na vaš posel - iPROM Novice iz sveta

Digitalni marketinški trendi, ki bodo vplivali na vaš posel

Splet, tehnologija in posel so se v zadnjih nekaj letih močno spremenili in se še vedno spreminjajo. Marketinška avtomatizacija, množica podatkov, oglaševanje v družbenih omrežjih, mobilno oglaševanje in vizualizacija vsebine – vse to so trendi, ki bodo vplivali na poslovanje vaših podjetij.

Preberi več
Rekordno visoki prihodki od digitalnega oglaševanja - iPROM Novice iz sveta

Rekordno visoki prihodki od digitalnega oglaševanja

Prihodki od digitalnega oglaševanja v ZDA za leto 2015 so dosegli nov rekord, saj so znašali 59,6 milijarde ameriških dolarjev. To je še 20 odstotkov več kot v letu 2014 in že šesto leto zapored, ko digitalno oglaševanje dosega dvomestno rast.

Preberi več
Je vsebinski marketing res prihodnost oglaševanja - iPROM Novice iz sveta

Je vsebinski marketing res prihodnost oglaševanja?

Prihodnost medijev bo, po prepričanju Shane-a Smitha, ki so ga razglasili za medijsko osebnost leta, brez tradicionalnega oglaševanja. Vse naj bi se vrtelo okoli vsebine. Ampak, ali je svet brez oglasov oz. svet, v katerem je klasične oglase zamenjala vsebina, res naša skupna prihodnost?

Preberi več
Digitalni marketing čez 15 let - iPROM Novice iz sveta

Digitalni marketing čez 15 let

Izginjanje konvencionalnih internetnih povezav, zasebnost samo za bogate, obogatena resničnost, manj dela, internet preko meja zemlje … Vse te internetne spremembe bodo vplivale tudi na digitalni marketing, ki bo čez 15 let videti precej drugače, kot ga poznamo danes.

Preberi več
Oglasne pasice ostajajo! - iPROM Novice iz sveta

Oglasne pasice ostajajo!

Veliko jih je, ki sicer trdijo, da oglasne pasice ne delujejo (več). A, kot pravi avtor prispevka, to ni čisto res in razloge, ki jih nasprotniki oglasnih pasic navajajo, zavrne.

Preberi več

Arhiv