Deli

Dvojni udarec za oglaševalce in ponudnike vsebin. Američani namreč svojo pozornost vse bolj delijo med vse več naprav, ki so povezane z internetom; število ljudi, ki med gledanjem TV-ja opravljajo še druge (spletne) aktivnosti še naprej raste. Med tem pa število naročnikov na plačljive TV-programe upada.

Hkratno gledanje televizije in uporaba interneta vse bolj narašča - iPROM Novice iz sveta

Tako naj bi po eMarketerjevih ocenah letos 182,9 milijona Američanov med gledanjem televizije uporabljajo internet (vsaj enkrat na mesec), kar predstavlja 80 odstotkov vseh internetnih uporabnikov. Pri tem so pametni telefoni izbira številka ena za večopravilne uporabnike (68 odstotkov). Ta odstotek naj bi do leta 2018 narasel na 79 odstotkov, v istem letu pa naj bi skoraj 92 odstotkov internetnih uporabnikov med gledanjem TV-ja brskalo po spletu. Tako TV vse bolj izgublja pozornost, hkrati pa mu upada še število naročnikov na plačljive programe. Letos naj bi plačljiva TV izgubila 1,3 milijona naročnikov.

In s kakšno vsebino na internetu se uporabniki zabavajo medtem, ko gledajo TV? Večina jih gleda vsebino, ki ni v povezavi s predvajanim programom. Pravzaprav bo letos s TV-jem povezano vsebino na internetu spremljalo le 25 odstotkov uporabnikov.

Se bo pa ta številka, po eMarketerjevih napovedih, zviševala. Pravijo, da je kar nekaj razlogov za to. Mobilni splet in aplikacije olajšujejo gledalcem pridobitev informacij, povezanih z oddajami ali športnimi dogodki, ki jih gledajo (na primer, ime igralca ali statistike priljubljenega moštva ipd.). Prav tako pa vse večja uporaba družbenih medijev in aplikacij za neposredno sporočanje omogoča ljudem, da si med seboj sporočajo informacije glede trenutno gledanih TV-vsebin.

Deli

Arhiv