Ključni izziv programatičnega zakupa televizije je relevantno ciljanje - iPROM Novice iz sveta

Ključni izziv programatičnega zakupa televizije je relevantno ciljanje

Investicije v programatični zakup televizijskega oglasnega prostora bodo do leta 2018 dosegle 4,43 milijarde USD. Po navedbah eMarketerja je poleg optimizacije oglaševalskih sredstev njegov osrednji cilj bolj učinkovito ciljanje potrošnikov.

Preberi več
Google-postal-100-odstotno-HTML5-iPROM-Novice-iz-sveta

Google postal 100-odstotno HTML5

Google je zaostril že lani napovedano bitko s tehnologijo Adobe Flash in s 30. junijem 2016 onemogočil nalaganje Flash oglasov znotraj svojih oglaševalskih sistemov in storitev. Dokončno prepoved rabe Flasha naj bi izvršil do 2. januarja 2017.

Preberi več
Mladi v Nemčiji novice primarno iščejo na digitalu - iPROM Novice iz sveta

Mladi v Nemčiji novice primarno iščejo na digitalu

Četudi je televizija pri več kot polovici anketiranih Nemcev še vedno najbolj priljubljen kanal za dostop do informacij, pa mladi kot primarni vir dostopa do informacij navajajo digital.

Preberi več
Mobilni internet osvaja svet - iPROM Novice iz sveta

Mobilni internet osvaja svet

Podjetje Cisco je predstavilo napovedi o rasti mobilnega interneta. Vse večja prisotnost pametnih naprav bo pomembno spremenila digitalno krajino, kot jo poznamo danes; prav tako pa bodo nanjo vplivale video vsebine, ki bodo do 2020 predstavljale 75 odstotkov globalnega mobilnega prometa.

Preberi več
Skoraj ena tretjina sveta bo letos redno uporabljala družbena omrežja - iPROM - Novice iz sveta

Skoraj ena tretjina sveta bo letos redno uporabljala družbena omrežja

Po oceni eMarketerja naj bi v letu 2016 2,34 milijarde ljudi, kar predstavlja 32 odstotkov svetovne populacije, redno uporabljala družbena omrežja.

Preberi več
Več časa za medije, zmagovalec pa pametni telefon - iPROM - Novice iz sveta

Več časa za medije, zmagovalec pa pametni telefon

Kljub napovedim, da se ZDA vse bolj bližajo medijski zasičenosti, pa Nielsnovi podatki kažejo drugačno sliko, saj so odrasli Američani v prvi četrtini letos porabili eno uro več časa za medije kot v enakem obdobju lani. Največji zmagovalec med mediji pa pametni telefon.

Preberi več
Letošnje najboljše oglaševalske kampanje v družbenih omrežjih - iPROM - Novice iz sveta

Letošnje najboljše oglaševalske kampanje v družbenih omrežjih

Družbena omrežja se razvijajo. Organske vsebine nadomeščajo plačljive, uporabniki zahtevajo vse več vsebin v realnem času, tukaj pa so še virtualna resničnost, umetna inteligenca in vzpon »chatbotov«. Tudi letos je nekaj blagovnih znamk, ki so zelo dobro izkoristile njihov potencial.

Preberi več
IAB Europe: odnos do programatičnega oglaševanja iPROM - Novice iz sveta

IAB Europe: odnos do programatičnega oglaševanja

Skoraj vsi deležniki v digitalnem ekosistemu vse bolj sprejemajo programatično oglaševanje in izrabljajo njegov potencial za ustvarjanje vrednosti, je pokazala raziskava IAB Europe.

Preberi več
Digitalno oglaševanje poganja programatično, mobilno in video oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno oglaševanje poganja programatično, mobilno in video oglaševanje

Na splošno bo rast investicij v oglaševanje na svetovni ravni letos najmočnejša v šestletnem obdobju, saj bo znašala 5,4 odstotka in bo dosegla 480 milijard ameriških dolarjev. Največ bo k tej rasti prispevala dvomestna rast digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Mobilni kupci v večji meri uporabljajo družbena omrežja - iPROM - Novice iz sveta

Mobilni kupci v večji meri uporabljajo družbena omrežja

Prek mobilnih telefonov dnevno kupuje že 2,5 milijona Britancev, podatek pa se pri milenijcih še podvoji. Raziskava podjetja Criteo je razkrila, da so med bolj aktivnimi kupci na mobilnih napravah tisti, ki so hkrati tudi uporabniki družbenih omrežij.

Preberi več

Arhiv