Deli

Televizija je bila desetletja kraljica med oglaševalskimi mediji, a že prihodnje leto se pričakuje, da bo digitalno oglaševanje prehitelo TV-oglaševanje.

TV izgublja gledalce in oglase - iPROM - Novice iz sveta

Televizija je bila tako v Ameriki kot drugod najbolj priljubljen medij za zabavo in kot posledica so bili tudi TV-oglasi najbolj priljubljeno orodje oglaševalcev za prodajo svojih izdelkov in storitev. A to se sedaj spreminja.

Vložki, ki ga podjetja namenjajo video oglasom, družbenim omrežjem in spletnim medijem, bodo prihodnje leto prvič v zgodovini presegli vložke v TV-oglase, potrjuje novo poročilo podjetja ZenithOptimedia.

Lani je internetno oglaševanje predstavljalo 30 odstotkov vseh vložkov v oglaševanje, TV je predstavljala okoli 37 odstotkov. V letu 2017 pa pri Zenithu ocenjujejo, da bodo spletne in mobilne naprave prevzele vodilni, 36-odstotni delež, televizija pa bo padla na drugo mesto s 35 odstotki.

Vse manj časa za TV

Mladi sicer še vedno preživijo kar precej časa pred TV-jem, a iščejo nove poti za zapravljanje svojega časa. V povprečju Američani, stari med 18 in 24 let, vsak teden pred TV-jem preživijo dobrih 16 ur, kar je več kot dve uri na dan. Kar je veliko, a še vedno manj, kot to velja za starejšo generacijo (35 do 49 let), ki TV-ju v povprečju namenjajo štiri ure in pol na dan, kar pomeni 32 ur na teden, pravijo Nielsenovi podatki.

In tu prihaja do razlike. V povprečju mladi preživljajo pol manj časa pred TV-jem, kot tisti, ki so samo nekaj let starejši od njih. Samo dve leti nazaj so mladi gledali več TV-ja kot danes. Vse več časa tako danes namenjajo pametnim telefonom, kar je voda na mlin spletnim podjetjem, ki si močno prizadevajo, da bi zlomili dominanten položaj TV-ja v oglaševanju.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv