Preveč sponzoriranih objav odvrača uporabnike - iPROM - Novice iz sveta

Preveč sponzoriranih objav odvrača uporabnike

Redko podjetja pomislijo na svoja vedenja, ki odvračajo uporabnike stran od njih znotraj družbenih omrežij. Raziskava podjetja Sprout Social pa raziskuje ravno to; kaj si uporabniki družbenih medijev mislijo o navadah podjetij glede njihovih objav in zakaj jim nehajo slediti.

Preberi več
Trendi v vsebinskem marketingu, ki jih ne spreglejte - iPROM - Novice iz sveta

Trendi v vsebinskem marketingu, ki jih ne spreglejte

Vse pogosteje se dogaja, da vsebina ne deluje več tako kot včasih, saj je pozornost potrošnikov vse manjša, vse krajša, hrup in konkurenca pa rasteta. Kaj pa to pomeni za podjetja in oglaševalce? Samo to, da bo treba še bolj trdo, predvsem pa pametneje delati na vsebini.

Preberi več
Oglaševanje "dolgočasnih" podjetij na Instagramu - iPROM - Novice iz sveta

Oglaševanje »dolgočasnih« podjetij na Instagramu

Instagram je močna marketinška platforma. A večina uporabniških profilov z največ sledilci vključuje veliko vizualnih elementov. To pa lahko odvrne bolj »dolgočasna« podjetja od njegove uporabe. Vendar pa tudi najbolj »dolgočasna« podjetja lahko izkoristijo njegovo marketinško moč.

Preberi več
Podatki so pomembni, a brez kreative niso nič - iPROM - Novice iz sveta

Podatki so pomembni, a brez kreative niso nič

Podatki sami po sebi ne pomenijo nič. Spremeniti te podatke v smiselne, uporabne izkušnje, pa pomeni vse. In to lahko naredi kreativa. Tisti, ki to razumejo, vedo, da nič ne odpravlja omejitev kreativnosti bolje kot podatki.

Preberi več
Marketing z emoji-i - kako se ga lotiti? - iPROM - Novice iz sveta

Marketing z emojiji – kako se ga lotiti?

Emojiji prevzemajo svet, zato vse več blagovnih znamk eksperimentira z njimi, saj skušajo ostati v koraku s časom in biti relevantni za svoje potrošnike. Kako pa se kar najbolje lotiti tovrstnega marketinga in katere so pasti, ki se jim je bolje izogniti?

Preberi več
Vpliv klepetalnih botov na marketing - iPROM - Novice iz sveta

Vpliv klepetalnih botov na marketing

Klepetalni boti so postali tako sofisticirani, da že vplivajo na marketinško industrijo. Boti, ki se bodo posluževali umetne inteligence, bodo spreminjali marketing; čustvene povezave s potrošniki bodo zamenjale danes še bolj razumske.

Preberi več
Digitalne-video-platforme-privabljajo-vse-vec-gledalcev-iPROM-Novice-iz-sveta

Digitalne video platforme privabljajo vse več gledalcev

Vse več uporabnikov na globalni ravni si ogleduje digitalne video vsebine, najbolj priljubljena digitalna platforma pa ostaja YouTube.

Preberi več
Katere-digitalne-vescine-so-potrebne-za-uspeh-podjetij-iPROM-Novice-v-svetu

Katere digitalne veščine so potrebne za uspeh podjetij?

Digitalni prehod od podjetij zahteva kreativno zmes strokovno usposobljenega kadra, novih pristopov in uvajanja tehnologije.

Preberi več
Uporabniki-so bolj-dovzetni-ko-niso-doma-iPROM-Novice-iz-sveta

Uporabniki so bolj dovzetni, ko niso doma

Avstralsko podjetje Outdoor Media Association (OMA) je v študiji, v kateri je sodelovalo 43 udeležencev, testiralo pozornost uporabnikov doma in zunaj.

Preberi več
Mnozico-podatkov-izkoristite-za-ustvarjanje-dodane-vrednosti-iPROM-Novice-iz-sveta

Množico podatkov (big data) izkoristite za ustvarjanje dodane vrednosti

Zbiranje podatkov o uporabnikih je za podjetja izredno uporabno, saj jim pomaga odgovoriti, kdo kupuje njihove produkte in po kakšni ceni in kako lahko vsebine in informacije, ki jih uporabniki spleta iščejo, uparijo na način, da preko njih učinkoviteje identificirajo ključne kupce.

Preberi več

Arhiv