Vsebinski marketing za "dolgočasna" podjetja - iPROM - Novice iz sveta

Vsebinski marketing za »dolgočasna« podjetja

Večina bralcev prebere samo 60 odstotkov vsebine, na katero so kliknili. A obstajajo triki, kako spremeniti še tako dolgočasno vsebino v tako, da jo bodo ljudje radi brali in delili naprej.

Preberi več
Vizualno pripovedovanje zgodb - iPROM - Novice iz sveta

Vizualno pripovedovanje zgodb

Vsak dan se ustvari za 4,6 milijarde vsebin. Za boj v tem nasičenem trgu morajo znamke uporabiti privlačne zgodbe, ki kažejo njihovo avtentičnost in namen, to pa morajo kombinirati z vizualnimi elementi. S tem bodo osvojili srca in misli potrošnikov.

Preberi več
Bitka med emojiji najhitreje rastočem svetovnem jeziku - iPROM - Novice iz sveta

Bitka med emojiji, najhitreje rastočem svetovnem jeziku

Pričelo se je s 176 ikonami. Sedaj jih poznamo 1800. Kdo pa se odloča, kateri znak postane emoji in kakšen pomen bo imel?

Preberi več
Veliki športni dogodki in digitalno oglaševanje poganjajo rast svetovnega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Veliki športni dogodki in digitalno oglaševanje poganjajo rast svetovnega oglaševanja

Naložbe v svetovno oglaševanje bodo v letu 2016 presegle zadnje Caratove napovedi predvsem na račun močne rasti digitalnega oglaševanja, velikih športnih dogodkov (olimpijske igre, evropsko nogometno prvenstvo) in prihajajočih predsedniških volitev v ZDA.

Preberi več
Programatično oglaševanje in znamčenje - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje in znamčenje

Vzpon programatičnega oglaševanja za vedno spreminja podobo digitalnega oglaševanja. Sedaj, ko se bolje razume njegov potencial in učinkovitost, oglaševalci širijo njegovo uporabo iz neposrednega trženja v samo znamčenje.

Preberi več
Facebook testira novo funkcijo za pospeševanje pogovorov - iPROM - Novice iz sveta

Facebook testira novo funkcijo za pospeševanje pogovorov

Facebook želi z novo funkcijo uporabnikom približati in jih vključiti v zanje najbolj aktualne in žive pogovore. Z novo funkcijo se je približal Twitterju, ki uporabniku v časovnici pokaže tvite prijateljev, s katerimi najpogosteje komunicira.

Preberi več
Milenijci in družbena omrežja - iPROM - Novice iz sveta

Milenijci in družbena omrežja

Raziskava podjetja Fluent je pokazala razlike v uporabi pametnih telefonov in družbenih omrežij med milenijci in nemilenijci.

Preberi več
Česa se lahko znamke naučijo z letošnjih olimpijskih iger? - iPROM - Novice iz sveta

Česa se lahko znamke naučijo z letošnjih olimpijskih iger?

Tako kot vsako olimpijsko leto smo bili tudi letos priča prizadevanjem oglaševalcev in blagovnih znamk, da se pred očmi milijardne množice po vsem svetu dokažejo v inovacijah in strateškem razmišljanju.

Preberi več
Preveč sponzoriranih objav odvrača uporabnike - iPROM - Novice iz sveta

Preveč sponzoriranih objav odvrača uporabnike

Redko podjetja pomislijo na svoja vedenja, ki odvračajo uporabnike stran od njih znotraj družbenih omrežij. Raziskava podjetja Sprout Social pa raziskuje ravno to; kaj si uporabniki družbenih medijev mislijo o navadah podjetij glede njihovih objav in zakaj jim nehajo slediti.

Preberi več
Trendi v vsebinskem marketingu, ki jih ne spreglejte - iPROM - Novice iz sveta

Trendi v vsebinskem marketingu, ki jih ne spreglejte

Vse pogosteje se dogaja, da vsebina ne deluje več tako kot včasih, saj je pozornost potrošnikov vse manjša, vse krajša, hrup in konkurenca pa rasteta. Kaj pa to pomeni za podjetja in oglaševalce? Samo to, da bo treba še bolj trdo, predvsem pa pametneje delati na vsebini.

Preberi več

Arhiv