Od pripovedovati zgodbo do živeti zgodbo - iPROM - Novice iz sveta

Od pripovedovati zgodbo do živeti zgodbo

Predvajanje dogajanja v živo je lahko za blagovno znamko odlična stvar. Z njim lahko odpelje uporabnika na kraj dogajanja, čeprav tam ni fizično prisoten. Tako lahko znamka ne samo pripoveduje zgodbo, pač pa jo dejansko živi.

Preberi več
Najbolj deljive vsebine na družbenih omrežjih - iPROM - Novice iz sveta

Najbolj deljive vsebine na družbenih omrežjih

Ustvarjanje vsebine za družbena omrežja ima dva namena. Z njo skušamo na eni strani uporabnike pripeljati na naše spletno mesto in si, na drugi strani, večati bazo sledilcev na teh omrežjih.

Preberi več
Učinkovite strategije trženja milenijcem - iPROM - Novice iz sveta

Učinkovite strategije trženja milenijcem

Milenijci se od drugih generacij razlikujejo v nekaj pomembnih elementih. Zanje je vse v samoodkrivanju, ne marajo prodajanja, najbolj nanje vplivajo izkušnje sovrstnikov, radi imajo oglase … Katere marketinške strategije pa delujejo pri njih?

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA bodo že letos prehitele naložbe v TV-oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje v ZDA bodo že letos prehitele naložbe v TV-oglaševanje

Zadnja eMarketerjeva napoved o naložbah v digitalno oglaševanje je pokazala, da bo že letos digitalno oglaševanje prevzelo prvo mesto. Še marca letos je namreč kazalo, da se to ne bo zgodilo pred letom 2017.

Preberi več
Snapchatovi lovi na zaklad so obnoreli blagovne znamke - iPROM - Novice iz sveta

Snapchatovi lovi na zaklad so obnoreli blagovne znamke

Adidas, Delta in Bloomingdale’s so znamke, ki so že izkoristile priljubljenost igre Pokemone GO, saj so še same pripravile podobne igre znotraj družbenega omrežja Snapchat.

Preberi več
Vsebinski marketing za "dolgočasna" podjetja - iPROM - Novice iz sveta

Vsebinski marketing za »dolgočasna« podjetja

Večina bralcev prebere samo 60 odstotkov vsebine, na katero so kliknili. A obstajajo triki, kako spremeniti še tako dolgočasno vsebino v tako, da jo bodo ljudje radi brali in delili naprej.

Preberi več
Vizualno pripovedovanje zgodb - iPROM - Novice iz sveta

Vizualno pripovedovanje zgodb

Vsak dan se ustvari za 4,6 milijarde vsebin. Za boj v tem nasičenem trgu morajo znamke uporabiti privlačne zgodbe, ki kažejo njihovo avtentičnost in namen, to pa morajo kombinirati z vizualnimi elementi. S tem bodo osvojili srca in misli potrošnikov.

Preberi več
Bitka med emojiji najhitreje rastočem svetovnem jeziku - iPROM - Novice iz sveta

Bitka med emojiji, najhitreje rastočem svetovnem jeziku

Pričelo se je s 176 ikonami. Sedaj jih poznamo 1800. Kdo pa se odloča, kateri znak postane emoji in kakšen pomen bo imel?

Preberi več
Veliki športni dogodki in digitalno oglaševanje poganjajo rast svetovnega oglaševanja - iPROM - Novice iz sveta

Veliki športni dogodki in digitalno oglaševanje poganjajo rast svetovnega oglaševanja

Naložbe v svetovno oglaševanje bodo v letu 2016 presegle zadnje Caratove napovedi predvsem na račun močne rasti digitalnega oglaševanja, velikih športnih dogodkov (olimpijske igre, evropsko nogometno prvenstvo) in prihajajočih predsedniških volitev v ZDA.

Preberi več
Programatično oglaševanje in znamčenje - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje in znamčenje

Vzpon programatičnega oglaševanja za vedno spreminja podobo digitalnega oglaševanja. Sedaj, ko se bolje razume njegov potencial in učinkovitost, oglaševalci širijo njegovo uporabo iz neposrednega trženja v samo znamčenje.

Preberi več

Arhiv