Programatični zakup bo prihodnje leto zrasel za 31 odstotkov. Po besedah Tomaža Tomšiča, direktorja razvojnega oddelka v iPROM-u, ima tudi v Sloveniji ta oblika zakupa velik potencial. Tudi zato, ker že nekaj let razvijamo iPROM Cloud, lastno rešitev za programatični zakup ciljnih občinstev.
Poročilo »Programmatic Marketing Forecasts« z 41 ključnih oglaševalskih trgov, ki ga je pripravila medijska agencija Zenith, kaže, da bo programatični zakup prihodnje leto zrasel za 31 odstotkov in bo s tem prehitel vložke v oglaševanje na družbenih omrežjih (25 odstotkov) ter video oglaševanje (20 odstotkov). Poročilo pa še napoveduje, da naj bi tudi v te druge kanale do konca leta vse bolj vstopalo programatično oglaševanje.
Prednost programatične zakupa je v tem, da lahko oglaševalci vse svoje oglaševalske akcije nadzirajo z enega mesta. S pomočjo analize podatkov lahko oglaševalci vidijo, kako njihove kampanje vplivajo na preostali del trženjske strategije in s tem lažje identificirajo, kakšen je pravi medijski miks.
Tomaž Tomšič, direktor razvojnega oddelka v iPROM-u, vidi v programatičnem zakupu oglasnega prostora velik potencial tudi pri nas: »Prepričan sem, da bo v naslednjih letih programatično oglaševanje vse bolj krojilo podobo oglaševanja na digitalnih medijih. Tudi zato, ker v iPROM-u že nekaj let razvijamo iPROM Cloud, lastno rešitev za programatični zakup ciljnih občinstev. Založniki bodo razpolagali z vse več oglasnim inventarjem, ki ga bodo ponujali na programatičnih tržnicah, oglaševalci pa bodo imeli na voljo vse več (pametnih) podatkov, s katerimi bodo lahko kupovali točno določena občinstva, na pravih medijih, kanalih in napravah.«