Deli

Programatični zakup bo prihodnje leto zrasel za 31 odstotkov. Po besedah Tomaža Tomšiča, direktorja razvojnega oddelka v iPROM-u, ima tudi v Sloveniji ta oblika zakupa velik potencial. Tudi zato, ker že nekaj let razvijamo iPROM Cloud, lastno rešitev za programatični zakup ciljnih občinstev.

Bomo kmalu rekli zbogom ročnemu zakupu na digitalnih kanalih? - iPROM - Novice iz sveta

Poročilo »Programmatic Marketing Forecasts« z 41 ključnih oglaševalskih trgov, ki ga je pripravila medijska agencija Zenith, kaže, da bo programatični zakup prihodnje leto zrasel za 31 odstotkov in bo s tem prehitel vložke v oglaševanje na družbenih omrežjih (25 odstotkov) ter video oglaševanje (20 odstotkov). Poročilo pa še napoveduje, da naj bi tudi v te druge kanale do konca leta vse bolj vstopalo programatično oglaševanje.

Prednost programatične zakupa je v tem, da lahko oglaševalci vse svoje oglaševalske akcije nadzirajo z enega mesta. S pomočjo analize podatkov lahko oglaševalci vidijo, kako njihove kampanje vplivajo na preostali del trženjske strategije in s tem lažje identificirajo, kakšen je pravi medijski miks.

Tomaž Tomšič, direktor razvojnega oddelka v iPROM-u, vidi v programatičnem zakupu oglasnega prostora velik potencial tudi pri nas: »Prepričan sem, da bo v naslednjih letih programatično oglaševanje vse bolj krojilo podobo oglaševanja na digitalnih medijih. Tudi zato, ker v iPROM-u že nekaj let razvijamo iPROM Cloud, lastno rešitev za programatični zakup ciljnih občinstev. Založniki bodo razpolagali z vse več oglasnim inventarjem, ki ga bodo ponujali na programatičnih tržnicah, oglaševalci pa bodo imeli na voljo vse več (pametnih) podatkov, s katerimi bodo lahko kupovali točno določena občinstva, na pravih medijih, kanalih in napravah.«

Deli

Arhiv