Deli

Največji sejem elektronike CES, ki se vsako leto odvija v Las Vegasu, letos praznuje 50 let. In 50. obletnica bi se obiskovalcem prvega sejma v letu 1967 zdela kot znanstvena fantastika: televizorji, veliki kot stena in tanki kot papir, električni avtomobili, majhni roboti, ki varujejo vaše domove, in celo hiše, ki jih lahko nadzorujete zgolj s svojim glasom.

Sejem CES: največji sejem elektronike - iPROM - Novice iz sveta

Rečemo lahko, da že živimo v prihodnosti, kar je pokazal tudi letošnji sejem CES.

Pametni domovi, ki jih lahko nadzorujemo samo s svojim glasom, postajajo vse bolj resničnost, pri tem pa prednjači Amazonova Alexa. TV-ji postajajo vse tanjši, svetlejši in boljši, velik poudarek na sejmu pa je bil tudi na novih, električnih avtomobilih.

Če mislite, da so računalniki mrtvi, pridite v Las Vegas v času sejma CES. Tam boste videli, da prenosniki postajajo vse močnejši, bolj prilagodljivi in cenovno vse dostopnejši.

Prihajajo tudi roboti. Na sejmu CES so bili vedno prisotni tudi roboti, a večina njih je bila samo prevara. A nič več, letos so postali roboti dejanski izdelki, ki jih lahko kupimo. In kupili jih bomo lahko kmalu in to po dostopnih cenah.

Nosljiva tehnologija raste, predvsem v smeri pomoči ljudem in v medicinske namene, na samem sejmu pa ni bila prav dobro zastopana. Prav tako je bilo zaslediti bolj malo telefonov, fotoaparatov, izdelkov iz kategorij virtualne in obogatene resničnosti. A to ne pomeni, da je s tovrstnimi tehnologijami konec. To samo pomeni, da bodo imeli letošnji res pomembni izdelki (na primer Samsungov Galaxy S8) čisto svoje predstavitve, ko bodo prišli na trg. Tovrsten trend predstavitev se je začel z Applom, ki je svoj prvi iPhone leta 2007 predstavil daleč od sejemskih prostorov CES-a.

Simon Struna, specialist za programatični ekosistem, je takole komentiral dogajanje na letošnjem CES-u: »Avtomobili, hladilniki, roboti, nosljive tehnologije in vsakodnevni pripomočki, ki jih lahko nadziramo samo s svojim glasom … Ja, internet stvari postaja vse bolj del našega vsakdana. Kar pa je gotovo velika priložnost tudi za oglaševalce. Tako ne bo več dolgo, ko se bomo tudi sami znašli v sceni filma Posebno poročilo (Minority Report).«

Deli

Arhiv