Deli

Uporabniki zahtevamo vse več od družbenih omrežij in ta se razvijajo skladno s temi zahtevami. Hkrati z njimi pa morajo nove zahteve in spremenjenje želje razumeti in upoštevati tudi blagovne znamke. Pametne med njimi to zagotovo že počnejo in razmišljajo izven klasičnih taktik in načrtov za marketing znotraj družbenih omrežij.

Najboljše kampanje v družbenih medijih v letu 2016 - iPROM - Novice iz sveta

Nekaj kampanj, ki so presegle te okvire in zmagale: podjetje Tasty s svojimi tihimi video oglasi na Facebooku, PricewaterhouseCoopers na Snapchatu za promocijo svojega sponzorstva oskarjev in Chanel s pravilnim pristopom do vplivnežev na Instagramu.

Kako pa je z oglaševanjem na družbenih medijih pri nas? Kakšni so trendi? O tem bo v kratkem v svojem blogu pisal Sebastjan Pirih.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv