NOVICE IZ SVETA
Programatično prikazno oglaševanje je v Evropi zabeležilo 42,7-odstotno rast. Leta 2016 je bil ta trg vreden 8,1 milijarde evrov, leto prej pa 5,7 milijarde.
Trendi digitalnega oglaševanja se spreminjajo izjemno hitro, zato so pomembna polletna poročila, ki tokrat v ospredje postavljajo predvsem personalizacijo.
Digitalni radio postaja v Zahodni Evropi vse bolj priljubljen – v Združenem kraljestvu ga posluša že več kot 61 odstotkov odraslih.
Obogatena resničnost predstavlja nemalo priložnosti za podjetja, kupcem pa bo omogočila posebno doživetje ob nakupovanju izdelkov od doma.
E-pošta ostaja zaradi svojega dosega in stabilne učinkovitosti med oglaševalci priljubljen komunikacijski kanal.
Vplivnostni marketing je v porastu in družbena omrežja dodajajo nove funkcije za boljše in bolj transparentno sodelovanje med blagovno znamko in vplivnežem.
Facebook je na začetku 2016 predstavil možnost prenosa videa v živo Facebook Live. Več kot leto kasneje je mnoge blagovne znamke še ne izkoriščajo v celoti, zato sledi osem glavnih prednosti.
Twitterjev hashtag je 23. avgusta praznoval že 10 let. Iz skromne zamisli o označevanju pogovorov je prerasel v pravi fenomen v digitalnem svetu.
V ZDA je v uporabi 45 milijonov glasovno upravljanih naprav, ki jih odlikuje glasovna umetna inteligenca. Do 2019 naj bi to število zraslo na 67 milijonov.
Rešitev Invoca Signal AI prinaša strojno učenje za analizo telefonskih klicev, kar omogoča poglobljene vpoglede v vedenje potrošnikov.