NOVICE IZ SVETA
IAB Slovenija je na svoji strani objavil, da blogerji največ zaslužijo z oglaševanjem, šele na to s prodajo svojih izdelkov oz. storitev.
Da je tehnologija veriženja blokov v porastu, kaže korak IAB Tech Laba, ki je ustanovil delovno skupino za omenjeno tehnologijo za področje oglaševanja.
Pri IAB Slovenija so objavili novico, da si potrošniki pred nakupom vzamejo več časa in opravljajo bolj premišljene ter manjše nakupe, kot pa v preteklosti.
OTT in VoD pridobivata vse več pozornosti in prevzemata vlogo tradicionalne televizije. A ostaja izziv, kako zaslužiti z njima.
Vplivneži dajejo prednost družbenim omrežjem, ki so izredno vizualna in ponujajo ciljanje na širšo skupino uporabnikov, ki jih zanimajo njihove dejavnosti.
Platforme OTT pridobivajo vedno več pozornosti uporabnikov. Upadanje tradicionalnih televizijskih naročnin vpliva na nižanje proračunov, namenjenih TV-oglaševanju.
Najstniki se zelo navežejo na svoj pametni telefon. Skoraj 40 odstotkov najstnikov, starih med 13 in 17 let, brez njega ne bi zdržalo niti en dan.
Programatično prikazno oglaševanje je v Evropi zabeležilo 42,7-odstotno rast. Leta 2016 je bil ta trg vreden 8,1 milijarde evrov, leto prej pa 5,7 milijarde.
Trendi digitalnega oglaševanja se spreminjajo izjemno hitro, zato so pomembna polletna poročila, ki tokrat v ospredje postavljajo predvsem personalizacijo.
Digitalni radio postaja v Zahodni Evropi vse bolj priljubljen – v Združenem kraljestvu ga posluša že več kot 61 odstotkov odraslih.