Deli

Facebookovi dinamični oglasi, namenjeni ponovnemu ciljanju avtomobilskih blagovnih znamk, oglasi za zbiranje kontaktov pa z novimi funkcijami za večjo učinkovitost vseh oglaševalcev.

Facebookovi dinamični oglasi za avtomobilske blagovne znamke - iPROM - Novice iz sveta

Facebook je predstavil oglasni rešitvi, namenjeni avtomobilskim blagovnim znamkam, s katerima želi doseči, da bi se ljudje udeležili testne vožnje in se odpeljali z novim avtom. Oglaševalcem iz avtomobilistične industrije so zdaj na voljo Facebookovi dinamični oglasi, s katerimi družbeno omrežje spremenijo v zasebni razstavni salon za ljudi, ki so brskali po spletu, iščoč avtomobile. Poleg tega pa lahko uporabljajo Facebookove oglase za zbiranje kontaktov, s katerimi spremljajo te ljudi ter načrtujejo testne vožnje pri najbližjem prodajalcu.

Facebookovi dinamični oglasi za avtomobilsko industrijo

Facebookovi dinamični oglasi za avtomobilske blagovne znamke delujejo podobno kot različice, namenjene oglaševalcem s področij maloprodaje, hotelirstva, letalskega prevoza in nepremičnin. Ponovno ciljajo ljudi, ki so si ogledovali spletno stran blagovne znamke ali mobilno aplikacijo ali pa so brskali po podobnih spletnih straneh drugje na spletu, z oglasi, ki oglašujejo posebne izdelke, ki odgovarjajo temu vedenju.

Za prilagoditev dinamičnih oglasov proizvajalcem in prodajalcem avtomobilov je Facebook prilagodil zaledni sistem oglasov inventarju, specifičnemu za avtomobilsko industrijo. Avtomobilske blagovne znamke lahko naložijo svoje sezname novih in rabljenih vozil, vključno z znamko, modelom, letnikom, s ceno, prevoženimi kilometri in z lokacijo. Nato Facebook samodejno vključi te podatke v oglase, ki jih prikazuje ljudem.

Nove funkcije oglasov za zbiranje kontaktov

Avtomobilske znamke lahko uporabijo tudi Facebookove posodobljene oglase za zbiranje kontaktov za doseganje potencialnih strank. Ta oglasni format, ki ga lahko oglaševalci uporabijo za pridobivanje kontaktnih podatkov, Facebook pa samodejno izpolni obrazce z uporabo posameznikovega profila na Facebooku, je avtomobilskim blagovnim znamkam na voljo od leta 2015.

A s posodobitvijo dinamičnih oglasov lahko oglaševalci uporabijo te oglase za ponovno ciljanje za ustvarjanje prilagojenih ciljnih skupin ljudi, ki so prek dinamičnega oglasa obiskali spletno stran blagovne znamke ali aplikacijo. Nato to ciljno skupino ciljajo z oglasi za zbiranje kontaktov in jih na ta način skušajo prepričati k nakupu.

Avtomobilske blagovne znamke – pa tudi druge – bo morda zanimalo izkoristiti prednosti novih funkcij, ki jih Facebook dodaja oglasom za zbiranje kontaktov, s katerimi razširja funkcionalnost tega oglasnega formata dlje od zgolj zajema kontaktnih podatkov za spreminjanje ljudi v stranke.

Facebook je svojim oglasom za zbiranje kontaktov dodal funkciji za javljanje lokacije podjetja ter razporejanje sestankov, tako da lahko uporabnik najde najbližjo lokacijo oglaševalca, na primer avtomehanični servis ali frizerski salon, ter se prek oglasa naroči na sestanek. Ti dve funkciji sta na voljo vsem oglaševalcem, ki zakupujejo oglase za zbiranje kontaktov.

Deli

Arhiv