Deli

Snapchat je predstavil novost v svoji aplikaciji, s katero ločuje družbeno stran od medijske. Aplikacija bo tako uporabnikom in oglaševalcem prijaznejša.

Snapchat načrtuje povratni udarec - iPROM - Novice iz sveta

Snapchat izpolnjuje svojo obljubo, da bo njegova aplikacija bolj prijazna tako uporabnikom kot oglaševalcem. Podjetje je namreč predstavilo novost v svoji aplikacije, ki ločuje »družbeno stran od medijske«. Uporabniki bodo odslej objave Chats in Stories svojih prijateljev spremljali na levi strani zaslona, objave Stories, ki bodo plod dela oglaševalcev in tudi ustvarjalcev, pa na desni strani.

Snapchat z novostjo do višjih oglaševalskih prihodkov

Izvedene izboljšave so po besedah Jasona Beckermana, soustanovitelja in generalnega direktorja podjetja Unified, pozitivne za blagovne znamke ter bodo vodile k večjemu sprejemanju in povečanim oglaševalskim prihodkom. Vprašanje je, ali bodo vplivale tudi na rast števila uporabnikov. S povečanjem naložb v oglaševanje je potreba oglaševalcev po upravljanju in merjenju ogromnih količin podatkov iz oglaševalskih kampanj bolj ključna kot kdaj koli prej.

Komunikacija in medijska potrošnja sta bili v Snapchatovi aplikaciji že ločeni na različni strani, zato objavljene spremembe predstavljajo bolj iterativen razvoj kot pa vseobsegajočo prenovo. Sicer še ni jasno, koliko časa ljudje porabijo za komuniciranje s prijatelji na Snapchatu v primerjavi z ogledom vsebin oglaševalcev v razdelku Discover. Večina dogajanja bo še vedno potekala na komunikacijski strani (družbena stran), saj bodo morali uporabniki izrecno izbrati preklop na razdelek Discover, da si bodo lahko ogledali medijske vsebine. Če bo Snapchat predstavil zanimive oglasne formate za komunikacijsko stran aplikacije – morda podobno kot Facebookovi oglasi v Messengerju –, bo to pomagalo povečati prihodke.

Snapchat je imel v tretjem četrtletju leta 178 milijonov dnevnih aktivnih uporabnikov, kar je manj od njihovih želja. V letu 2018 si želijo še povečati rast števila uporabnikov. Snapchatovi svetovni oglaševalski prihodki bodo po eMarketerjevi oceni v letošnjem letu znašali 774,1 milijona USD, rast pa bo počasnejša, kot je bilo napovedano pred letom dni.

Deli

Arhiv