NOVICE IZ SVETA
Oglaševalci bodo letos v digitalne oglase vložili 40 milijard ameriških dolarjev več kot v televizijske oglase.
Tehnologija veriženja blokov vpliva na številne panoge. Njen potencial na področju digitalnega oglaševanja je v večji transparentnosti oglasne dobavne verige in posledično v večji optimizaciji.
Po analizi več kot 30 milijard e-poštnih sporočil, poslanih v letu 2017, je platforma za e-poštni marketing Yes Lifecycle Marketing objavila poročilo raziskave o e-poštnem marketingu.
Da mobilne uporabnike pripravite do namestitve in zagona vaše mobilne aplikacije, je le polovica bitke. Pravi izziv jih je namreč obdržati.
Tehnologija 5G, pametna očala, umetna inteligenca in internet stvari so najpomembnejši trendi, ki bodo krojili prihodnost na področju mobilne tehnologije.
Programatično oglaševanje je uporabno orodje za doseganje ključnih kazalnikov uspešnosti ter za večjo transparentnost, boljši nadzor in višjo kakovost oglaševanja.
Morda si mislite, da dovolj dobro poznate svoje potrošnike. Pa jih res? Na čem temelji vaše poznavanje potrošnikov?
Na trgu mobilnih aplikacij se odpira mnogo priložnosti. Tisti, ki bodo obvladali nova orodja in tehnologijo, bodo lahko deležni neverjetne rasti in donosnosti.
Med oglaševalci več spokojnosti glede GDPR-ja, vendar bo za zagotovitev skladnosti potrebnega še nekaj dela.
Nakupna pot potrošnika se na mobilnih napravah spreminja in ustvarja večjo potrebo, da trgovci pametno uporabijo podatke o potrošnikih, s katerimi razpolagajo, ter tako snujejo boljšo potrošniško izkušnjo.