NOVICE IZ SVETA
Množica informacij in nenehni pogovori glede tehnologije veriženja blokov in kriptovalut brišejo mejo med resničnimi dejstvi in izmišljotinami.
Zaradi omejevanja založniških vsebin na družbenem omrežju Facebook se je spletni medij HuffPost UK strateško usmeril v krepitev e-poštnega marketinga.
Družbeno omrežje Instagram je po novih podatkih Kleara, platforme za vplivnostni marketing za pripravo in merjenje oglaševalskih akcij, postalo vodilni kanal za vplivnostni marketing.
Spremembe se v digitalnem svetu dogajajo izredno hitro in tudi družbeni mediji niso izjema. V letošnjem letu lahko tako pričakujemo kar nekaj sprememb.
Vplivnostni marketing je postal zelo priljubljena oblika marketinga na družbenih omrežjih, saj so blagovne znamke zaznale pozitiven vpliv na prodajo. Vseeno pa moramo biti pozorni na izzive, ki ga spremljajo.
OTT je močna navzkrižna platforma trženjskega spleta, saj omogoča odlično segmentacijo občinstva in napredno podatkovno analitiko za merjenje oglaševanja.
Tehnologija veriženja blokov (Blockchain) vpliva na nove poslovne modele in pomembno spreminja način poslovanja podjetij, tudi agencij.
Video oglaševanje na več platformah je zaradi vse večjega zanimanja medijskih zakupnikov v porastu. Večina digitalnega video inventarja v ZDA se posreduje programatično.
Snapchat je predstavil novost v svoji aplikaciji, s katero ločuje družbeno stran od medijske. Aplikacija bo tako uporabnikom in oglaševalcem prijaznejša.
Personalizacija oglasov je med potrošniki v bolj pomembna kot popusti in promocije, kaže aktualna raziskava podjetja Harris Interactive.