NOVICE IZ SVETA
Programatično oglaševanje je uporabno orodje za doseganje ključnih kazalnikov uspešnosti ter za večjo transparentnost, boljši nadzor in višjo kakovost oglaševanja.
Morda si mislite, da dovolj dobro poznate svoje potrošnike. Pa jih res? Na čem temelji vaše poznavanje potrošnikov?
Na trgu mobilnih aplikacij se odpira mnogo priložnosti. Tisti, ki bodo obvladali nova orodja in tehnologijo, bodo lahko deležni neverjetne rasti in donosnosti.
Med oglaševalci več spokojnosti glede GDPR-ja, vendar bo za zagotovitev skladnosti potrebnega še nekaj dela.
Nakupna pot potrošnika se na mobilnih napravah spreminja in ustvarja večjo potrebo, da trgovci pametno uporabijo podatke o potrošnikih, s katerimi razpolagajo, ter tako snujejo boljšo potrošniško izkušnjo.
Mobilni uporabniki so na nakupni poti prek mobilnih naprav manj osredotočeni in nakupna pot je tako kratkotrajnejša.
E-poštni marketing se bo v letošnjem letu soočil z nekaj izzivi – od nujnosti integracije z ostalimi platformami do uredbe GDPR, ki stopi v veljavo 25. maja.
Instagram je testnim uporabnikom omogočil, da v svojih lastnih zgodbah (funkcija Stories) delijo javne objave drugih ljudi, njihovi sledilci pa si s klikom na deljeno objavo lahko ogledajo izvirnik.
Množica informacij in nenehni pogovori glede tehnologije veriženja blokov in kriptovalut brišejo mejo med resničnimi dejstvi in izmišljotinami.
Zaradi omejevanja založniških vsebin na družbenem omrežju Facebook se je spletni medij HuffPost UK strateško usmeril v krepitev e-poštnega marketinga.