Zasebne tržnice bodo kmalu prehitele odprte - iPROM - Novice iz sveta

Zasebne tržnice bodo kmalu prehitele odprte

Vložki oglaševalcev v zasebne tržnice so v ZDA v zadnjih letih močno narastli, do leta 2020 pa naj bi po pričakovanjih prehiteli tudi prodajo in nakupe na odprtih tržnicah.

Preberi več
Vsebine OTT počasi izpodrivajo tradicionalno televizijo - iPROM - Novice iz sveta

Vsebine OTT počasi izpodrivajo tradicionalno televizijo

Vsebine OTT so pri potrošnikih priljubljene že dlje časa, nič drugače pa ni niti pri oglaševalcih. Rast vsakoletnih naložb oglaševanja v vsebinah OTT ni naključje in že zdaj ogroža delež vloženih sredstev v tradicionalno televizijo.

Preberi več
Klepetalni roboti uporabni za mnoge naloge iPROM Novice iz sveta

Klepetalni roboti uporabni za mnoge naloge

Klepetalni roboti postajajo vse pametnejši, a vseeno jim do človeške komunikacije manjka še nekaj časa. Klepetalni roboti pa so po prepričanju mnogih podjetij odlični za določene naloge, ki nadomeščajo človeka.

Preberi več
Digitalno oglaševanje prvič preseglo 100 milijard dolarjev prihodka iPROM Novice iz sveta

Digitalno oglaševanje prvič preseglo 100 milijard dolarjev prihodka

Digitalno oglaševanje in njegova rast sta vroči temi pogovorov marketinških strokovnjakov. Vedno več podjetij svojo pozornost usmerja k digitalnemu oglaševanju, ki je po poročanju zavoda IAB v Združenih državah Amerike prvič preseglo 100 milijard dolarjev ustvarjenega prihodka.

Preberi več
Programatično video oglaševanje dosega polovico izdatkov za programatično oglaševanje iPROM novice iz sveta

Programatično video oglaševanje dosega polovico izdatkov za programatično oglaševanje

Programatično oglaševanje je v današnjem času nujno orodje za doseganje marketinških ciljev. Ta pametna oblika oglaševanja pa se v zadnjem času aktivno uporablja predvsem v video oglasih, ki prinašajo odlične rezultate.

Preberi več
Digitalno oglaševanje prodira v tradicionalne medije

Digitalno oglaševanje prodira v tradicionalne medije

Digitalno oglaševanje doživlja sunkovito rast, vseeno pa nekatere novejše oblike digitalnega oglaševanja ostajajo zunaj marketinških pogovorov. Digitalno avdio oglaševanje, digitalno zunanje oglaševanje in dostavljanje TV-vsebin prek interneta postajajo vroča področja, ki jim bodo marketinški strokovnjaki v prihodnosti posvečali veliko pozornosti.

Preberi več
Digitalni marketing temelji na trendih iPROM Novice iz sveta

Digitalni marketing temelji na trendih

Spremembe v digitalnem marketingu so nenehne in za mnoga podjetja ravno to predstavlja velik izziv. Za blagovne znamke pa je ključno, da sledijo trendom, jih uvajajo v poslovanje in tako ostanejo korak pred tekmeci.

Preberi več
Lastni podatki: Vredno je premagati ovire iPROM novice iz sveta

Lastni podatki: Vredno je premagati ovire

Lastni podatki ponujajo zlata vredne informacije, ki jih podjetja izkoriščajo za podajanje potrošnikom pomembnih sporočil. Vseeno pa mnogi marketinški strokovnjaki prepoznavajo nekatere tehnične izzive, ki jim otežujejo izvedbo.

Preberi več
3 trendi, ki pretresajo digitalno tehnologijo iPROM Novice iz sveta

3 trendi, ki pretresajo digitalno tehnologijo

Digitalni ekosistem omogoča hitre spremembe in nove trende, ki jih soustvarjajo tudi potrošniki. Tok komunikacije se tako iz enosmernega spreminja v dvosmernega in potrošnikom ponuja več možnosti, blagovnim znamkam pa večjo vključenost.

Preberi več
Glasovno iskanje spreminja komunikacijo iPROM Novice iz sveta

Glasovno iskanje spreminja komunikacijo

Glasovno iskanje in glasovni nadzor sta v zadnjih letih spremenila način komunikacije. Postavljanje vprašanj in ukazov na osebnih mobilnih telefonih in zvočnikih je postalo del vsakdana, vseeno pa ostaja vprašanje, kako bo glasovno iskanje v prihodnosti spremenilo odnos potrošnika do blagovnih znamk.

Preberi več

Arhiv