Marketinška tehnologija zajema skoraj tretjino proračunov

Marketinška tehnologija zajema skoraj tretjino proračunov

Marketinška tehnologija je trenutno ena izmed najbolj vročih tem marketinških pogovorov, v njen prid pa pričajo tudi naložbe, ki so v letu 2018 zavzele kar 29 % celotnega marketinškega proračuna.

Preberi več
6 nasvetov za izgradnjo podatkovno usmerjene kulture podjetja iPROM Novice iz sveta

6 nasvetov za izgradnjo podatkovno usmerjene kulture podjetja

Podatki so gonilo digitalnega marketinga, potrošniki pa so tisti, ki zahtevajo vedno bolj personalizirano izkušnjo. Zato je priporočljivo, da se podjetja osredotočijo na podatkovno usmerjeno kulturo, ki je ključ do uspeha.

Preberi več
3 komponente ciljanja v mobilnem oglaševanju

3 komponente ciljanja v mobilnem oglaševanju

Naložbe v mobilno oglaševanje strmo naraščajo, marketinški strokovnjaki pa morajo področje vse bolj obvladati. Osredotočati se morajo na tri osrednje komponente ciljanja v mobilnem oglaševanju, ki jih sestavljajo doseganje pravega občinstva, razumevanje občinstva in atribucija.

Preberi več
Mobilna obogatena resničnost (AR) bo izboljšala uporabniško izkušnjo

Mobilna obogatena resničnost (AR) izboljšuje uporabniško izkušnjo

Obogateno resničnost (AR) marketinški strokovnjaki še vedno uporabljajo eksperimentalno ali le kot enkratni projekt. Vseeno pa že kar nekaj marketinških inovatorjev mobilno obogateno resničnost uporablja kot orodje, ki je del širše poslovne strategije.

Preberi več
Digitalno zunanje oglaševanje je priporočljivo vključiti v strategije

Digitalno zunanje oglaševanje je priporočljivo vključiti v strategije

Digitalno zunanje oglaševanje postaja vse bolj priljubljeno, skladno s tem pa se povečujejo tudi investicije. Kreativni in interaktivni načini oglaševanja povečujejo vključenost in izboljšujejo prodajne rezultate.

Preberi več
Mobilne aplikacije trgovcev na drobno združujejo fizično in digitalno

Mobilne aplikacije trgovcev na drobno združujejo fizično in digitalno

Mobilne aplikacije trgovcev na drobno niso le del njihovih večkanalnih strategij, pač pa v naraščajoči rabi potrošnikov pridobivajo enak ali še večji pomen kot namizna in mobilna spletna mesta.

Preberi več
Vse večje povpraševanje po podatkovni znanosti iPROM Novice iz sveta

Vse večje povpraševanje po podatkovni znanosti

Tehnično znanje o podatkovni znanosti in analitiki bo v prihodnjih dveh letih v digitalnih agencijah po vsem svetu najbolj iskano, kaže raziskava portala Marketing Land.

Preberi več
Je soobstoj umetne inteligence in GDPRja možen - iPROM - Novice iz sveta

Je soobstoj umetne inteligence in GDPR-ja možen?

Umetna inteligenca pravi: »Dajte mi več podatkov!«, GDPR pa varuje pred zlorabo osebnih podatkov.

Preberi več
Izkušnja na mobilnih napravah spreminja nakupno pot potrošnika - iPROM - Novice iz sveta

Izkušnja na mobilnih napravah spreminja nakupno pot potrošnika

Podatki o uporabnikih so ključnega pomena na nakupni poti.

Preberi več
Pojasnjevalna umetna inteligenca - za čim stojijo algoritmi - iPROM - Novice iz sveta

Pojasnjevalna umetna inteligenca – za čim stojijo algoritmi?

Z naraščanjem uporabe umetne inteligence se pojavljajo vprašanja, kako interpretirati odločitve, ki jih sprejemajo modeli umetne inteligence. Prav to je ustvarilo novo krilatico z imenom pojasnjevalna umetna inteligenca.

Preberi več

Arhiv