Deli

Zakup digitalnega zunanjega oglaševalskega prostora postaja vedno bolj avtomatiziran in enostaven. Zahvale gredo predvsem množici digitalnih zaslonov, ki počasi nadomeščajo tradicionalno zunanje oglaševanje in uvajajo programatični zakup oglasnega prostora.

Zunanj digitalno oglaševanje programatični zakup v porastu - iPROM - Novice iz sveta

Digitalno zunanje oglaševanje postaja vedno bolj priljubljeno, saj v množici sporočil veliko bolj izstopa, poleg tega pa ponuja tudi programatični zakup oglasnega prostora.

Napredna tehnologija in algoritmi omogočajo programatični zakup, ki poteka po principu že preverjenih načinov, ki izvirajo npr. iz prikaznega oglaševanja. Napredne oblike digitalnega zunanjega oglaševanja upoštevajo mnoge podatke, kot so čas v dnevu, letni čas, vreme, temperatura in ostale spremenljivke, ki vplivajo na vrsto prikazanega oglasa. Vložki v to vrsto zunanjega oglaševanja rastejo – leta 2017 je digitalno zunanje oglaševanje predstavljalo 24 % vsega zunanjega oglaševanja, v letu 2019 pa se je povzpelo že na 29 %, navaja raziskava Outdoor Advertising Association of America.

Zunanje digitalno oglaševanje poleg programatičnega zakupa ponuja še mnogo prednosti. Ena izmed pomembnih ugodnosti je dolgoročna stroškovna učinkovitost, saj se digitalni oglasi avtomatizirano prikažejo v sekundi, medtem ko je za tradicionalno zunanje oglaševanje potreben tisk. Poleg tega digitalni zasloni omogočajo tudi raznolikost – natisnjen oglas bo ostal nespremenjen celotno trajanje kampanje, vsebina digitalnih oglasov pa se lahko spremeni kadarkoli. Poleg vseh prednosti pa je treba izpostaviti tudi večjo opaznost digitalnih oglasov, ki v komunikacijski gneči bolj izstopajo in pri potrošnikih vzbudijo večje zanimanje.

Kljub hitri in obsežni rasti digitalnega zunanjega oglaševanja pa marketinški strokovnjaki opozarjajo, da zunanjih digitalnih zaslonov ne smemo obravnavati kot običajne pasice na spletu. Zunanje oglaševanje je še vedno oglaševanje, ki služi namenu. Izbira sporočila tako ne sme temeljiti samo na ciljni skupini, vremenu ali času v dnevu, pač pa mora biti prilagojena tudi kraju in okolju, kjer je digitalni zaslon postavljen.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv