Deli

Raziskava organizacije e-Marketer napoveduje, da bodo nemški potrošniki v letu 2019 z mediji preživeli skoraj 10 ur na dan. Povečanje časa je mogoče pripisati vse bolj razširjeni uporabi digitalnih medijev, ki prevladujejo predvsem med mlajšimi.

Medijska-potrosnja-Kako-pa-je-v-Nemciji-iPROM-Novice-iz-sveta

Medijska potrošnja se v vseh razvitih državah vedno bolj usmerja v digitalne medije. Nič drugače ni niti v Nemčiji, kjer digitalni mediji beležijo hitro rast.

Povprečni dnevni čas, ki ga bodo Nemci v letu 2019 namenili spremljanju digitalnih medijev, bo znašal 3 ure in 53 minut, napoveduje raziskava podjetja e-Marketer. Kljub temu, da Nemčija velja za dokaj tradicionalno državo s starejšim prebivalstvom, preseneča dejstvo, da ljudje več časa namenijo digitalnim medijem kot tradicionalni televiziji. Strokovnjaki ocenjujejo, da bodo Nemci v letu 2019 televiziji namenili 20 minut manj časa dnevno kot aktivnostim na digitalnih medijih.

Tradicionalni mediji, kot so televizija, radio in tisk, sicer še vedno ohranjajo pomemben delež občinstva, deloma tudi zaradi starejšega prebivalstva v državi. Vseeno pa se čas porabe na teh medijih počasi znižuje in prehaja na digitalne medije. Ena izmed novosti, ki se razvija tudi na nemškem trgu, je glasovno iskanje. Čas, porabljen za glasovno iskanje prek mobilnih naprav, se bo letos povečal hitreje kot katera koli druga vrsta medijske porabe. V porastu bo tudi spremljanje videoposnetkov in družbenih omrežij, ki so že dlje časa priljubljena med uporabniki.

Medijski potrošnji v evropskih državah je skupna ena stvar – vse bolj razširjena uporaba digitalnih medijev, ki počasi nadomeščajo tradicionalne. Če je bilo včasih televizijo mogoče spremljati le v domači dnevni sobi, je danes povsem drugače. Delež tradicionalne televizije upada, saj je digitalno televizijo mogoče spremljati na kateremkoli zaslonu, kadarkoli in kjerkoli.

Deli

Arhiv