Vpliv digitalne tehnologije na strategijo blagovnih znamk v turistični industriji  - iPROM - Novice iz sveta

Vpliv digitalne tehnologije na strategijo blagovnih znamk v turistični industriji

Turistična industrija je druga najhitreje rastoča panoga na svetu, v kateri se obrača veliko denarja. Z uporabo digitalnih tehnologij lahko blagovne znamke pridobijo pomemben vpogled v potrošnike.

Preberi več
Družbeni mediji pospešujejo prodajo - iPROM - Novice iz sveta

Družbeni mediji pospešujejo prodajo

Blagovne znamke družbenih medijev, kot sta Facebook in Instagram, ne uporabljajo le za predstavitev izdelkov in dvigovanje ozaveščenosti, pač pa tudi kot prodajne kanale.

Preberi več
Aktivnost potrošnikov je ključna za njihovo poznavanje - iPROM - Novice iz sveta

Aktivnost potrošnikov je ključna za njihovo poznavanje

Aktivnosti potrošnikov se beleži s podatki o njihovih dejavnostih, s pomočjo katerih marketinški strokovnjaki vedo, ali so potrošniki zainteresirani in po možnosti pripravljeni na nakup izdelka ali storitve.

Preberi več
Vplivneži: Kako zagotoviti zadovoljstvo vseh deležnikov - iPROM - Novice iz sveta

Vplivneži: Kako zagotoviti zadovoljstvo vseh deležnikov?

Vplivneži na družbenih medijih postajajo vedno bolj zanimivi – tako za blagovne znamke kot tudi za potrošnike, ki jim kljub posameznim pomislekom zaupajo.

Preberi več
Umetna inteligenca za suvereno prodajno strategijo - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca za suvereno prodajno strategijo

Umetna inteligenca pomaga pri ustvarjanju odličnih strategij v B2C-segmentu, nič drugače pa ni niti na B2B-področju.

Preberi več
Prepad med pričakovanji in potrošniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Prepad med pričakovanji in potrošniško izkušnjo

Vsak potrošnik je poseben in vsak si želi posebne potrošniške izkušnje. Vseeno pa marketinški oddelki včasih pozabijo na pomen personalizacije in ustvarjajo prepad med pričakovanji potrošnikov in dejansko potrošniško izkušnjo.

Preberi več
Mobilno oglaševanje in prilagajanje vsebin - iPROM - Novice iz sveta

Mobilno oglaševanje in prilagajanje vsebin

Uporabniki na mobilnih napravah preživimo vse več časa, mobilno oglaševanje pa je v razcvetu. Prav letos se je prvič zgodilo, da je bilo mobilnim napravam namenjenega več časa kot televiziji.

Preberi več
Večkanalni pristop za odlično potrošniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Večkanalni pristop za odlično potrošniško izkušnjo

Podatki že dolgo narekujejo pravila digitalnega marketinga. V zadnjih letih so ti vedno bolj razdrobljeni, saj potrošniki za raziskovanje in nakupe uporabljajo več naprav. Prav zato je ključen večkanalni pristop, ki si prizadeva za združitev vseh spletnih in nespletnih naprav ter kanalov v enotno, dosledno in izpopolnjeno potrošniško izkušnjo.

Preberi več
Podatki in potrošniki: deljenje podatkov v zameno za nagrado - iPROM - Novice iz sveta

Podatki in potrošniki: deljenje podatkov v zameno za nagrado

Vprašanja glede zasebnosti so še vedno del marketinških razprav. Vseeno pa so številne raziskave pokazale, da potrošniki podatke raje delijo, če jim blagovna znamka ponudi protivrednost.

Preberi več
Umetna inteligenca iz povratnih informacij ustvarja dobiček - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca iz povratnih informacij ustvarja dobiček

Pridobivanje novih potrošnikov stane kar petkrat več kot ohranjanje obstoječih. Umetna inteligenca prav tukaj ponuja še enega izmed mnogih načinov uporabe – spremljanje in analiziranje povratnih informacij potrošnikov, ki vplivajo na nakupno namero.

Preberi več

Arhiv