Deli

Potrošniki se z blagovno znamko resda velikokrat najprej srečajo na spletni strani, vseeno pa je enako pomembna tudi personalizacija na vseh drugih kanalih.

Personalizacija je ključna na vseh kanalih - iPROM - Novice iz sveta

Spletno mesto pogosto predstavlja prvo točko stika s potrošnikom. Prav zato je smiselno premisliti, kako zagotoviti čim boljšo potrošniško izkušnjo. Personalizacija je eden od načinov, kako narediti odličen vtis in povečati vključenost potrošnikov že na samem začetku. Vseeno pa je enako pomembna tudi integrirana personalizirana izkušnja, ki sega izven spletnega mesta in vključuje druge kanale.

Podjetje Sailthru vsako leto ocenjuje zmogljivosti personalizacije prodajalcev na drobno na spletu, v e-pošti, na mobilnih napravah in drugih kanalih. Blagovne znamke so glede na lansko leto močno napredovale, saj vsi s strani Sailthruja ocenjeni trgovci na drobno, razen dveh, potrošnikom na primer omogočajo ustvarjanje profilov, ki omogoča personalizacijo.

Pomemben kanal komuniciranja s potrošniki je tudi e-pošta, ki jo večina potrošnikov prebira dnevno. Vseeno pa blagovne znamke včasih komunicirajo prepogosto. Odlična praksa, ki jo ponujajo nekatere blagovne znamke, je, da potrošniki sami izberejo, kolikokrat tedensko oz. mesečno želijo prejemati e-poštna sporočila.

Mobilne aplikacije so postale eden izmed pomembnejših kanalov komuniciranja. Ocene stopnje personalizacije so tu visoke, kar je mogoče pripisati dejstvu, da imajo uporabniki na mobilnih aplikacijah ustvarjene profile, te pa so povezane tudi z ostalimi kanali, kot so e-pošta in družbena omrežja.

Podjetje Sailthru je na podlagi anketiranja 1500 potrošnikov ugotovilo, da ti najbolj cenijo večkanalno personalizacijo, ki sega tudi izven digitalnega ekosistema.

Čim večja je povezava med digitalnimi in fizičnimi točkami stika, tem večja je možnost, da bo potrošnik s potrošniško izkušnjo bolj zadovoljen.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv