Deli

E-poštni marketing ostaja komunikacijski kanal z najvišjo donosnostjo naložbe – še posebej ob uporabi personalizacije.

Uporaba personalizacije pri e-poštnem marketingu trgovcev na drobno - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki v svoje e-poštne nabiralnike dnevno prejmejo veliko e-pošte, zato ni presenetljivo, da e-sporočila, poslana kot odziv na določeno vedenje potrošnikov, dosežejo kar 77-odstotno donosnost naložbe, so prepričani v združenju Data & Marketing Association.

Personalizirana e-dobrodošlica

Pri personalizaciji e-poštnih sporočil je smiselno upoštevati nekaj osnovnih napotkov, med katere sodi personalizirana dobrodošlica. Ta je zelo pomembna, saj imajo e-sporočila dobrodošlice pomembno višjo stopnjo odpiranja kot druga marketinška sporočila. Indeks Retail Personalization Index podjetja Sailthru kaže, da 86 odstotkov vprašanih trgovcev na drobno po prijavi na prejemanje e-novic potrošnikom pošlje e-sporočilo dobrodošlice, le 18 odstotkov izmed teh pa v sporočilo vključi personalizirano vsebino, kot sta uporaba imena in navedba izdelkov, ki si jih je potrošnik že ogledal. Med top 25 trgovci s tega seznama jih 96 odstotkov uporablja personalizirana e-sporočila dobrodošlice.

Uporaba opuščenih e-košaric

Veliko e-nakupovalnih košaric je opuščenih, saj potrošniki pred dokončanjem spletnega nakupa zapustijo spletno mesto. Zato so e-sporočila, povezana z opuščenimi e-košaricami, za trgovce nujna. Kljub temu pa jih le polovica pošilja e-sporočila, povezana z opuščeno e-košarico, dodatna personalizirana priporočila pa v ta e-sporočila vključuje le 24 odstotkov trgovcev. Najuspešnejši trgovci na drobno pa izstopajo tudi na tem področju – 84 odstotkov top 25 trgovcev v svoja personalizirana e-sporočila vključuje opuščene e-košarice, 68 odstotkov jih uporablja priporočila za druge izdelke.

Za večjo vključenost obstoječih naročnikov

S sporočili za ponovno pridobitev trgovci dosežejo, da postanejo obstoječi naročniki, ki ne odpirajo e-pošte ali ne klikajo na povezave tako pogosto kot nekoč, spet bolj vključeni. S sporočili jih opomnijo, kaj zamujajo, omogočijo jim nadzor nad pogostostjo e-pošte ali ponudijo poseben popust. Vendar pa večina trgovcev – tudi med top 25 – ne uporablja te strategije, zaradi česar zamujajo veliko priložnost.

E-poštni marketing je odlično orodje za promocijo izdelkov, nikakor pa ne sme biti namenjeno izključno prodaji. Z e-pošto pokažite svojim strankam, da jih cenite. Le 34 odstotkov trgovcev s seznama Retail Personalization Index se med strankami pozanima o njihovem zadovoljstvu z nakupom. Pri vseh odnosih gre za dajanje in prejemanje in tudi pri odnosih s strankami ne sme biti nič drugače.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv